Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av dere som er bekymret over feilene som er oppdaget ved første produksjon? Tror ikke det er så dumt å vente litt ekstra på neste serie jeg ;)

neeh kan leve med det, og de rapporteres at proximitysensoren funker igjen hvis man blåser på den :thumbup:

hehe, ja det høres jo betryggende ut ;)

Dere må slutte å tro på julenissen.

Det er tydelig at det er enorm etterspørsel etter Desire HD, det er bare å vente :tease:

Ja, tror kanskje jeg tropper opp i en butikk istedet...

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om når telenor gjør den tilgjengelig for forhåndsbestilling i sin nettbutikk? Evt når de vil levere den. Må bestille derfra pga lavere pris i bedrift-butikken, men må jo tydeligvis vente lenge :/

Lurte på det samme og sendte de en mail, fikk til svar at jeg bare måtte vente og følge med på nettbutikken ;)

Lenke til kommentar

HTC Desire ble lansert 6 dager etter egentlig lanseringsdato og det tok 1879 innlegg + 94 sider før den første brukeren fikk den, mon tro hvordan resultatet blir her :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204784&st=1860

Da bidrar jeg med nok en meningsløs post her, så går det kansje raskere.

Bestillte den 15.10.2010 fra ps.no. Der står det at de har 10+ på fjernlager, og at fjernlager vil si at man må beregne 2-7 dagers ekstra leveringstid.

Dvs at i morgen burde de ha den, men jeg tviler sterkt.

Lenke til kommentar

I går fikk jeg svar på en mail fra chess/moobi - som følger:

Hei

Takk for at du kontaktet Moobi.

Forventet leveringsdato på HTC Desire HD er 8/12. Vi har ikke oversikt over hvor i køen kundene har sin bestilling, men vi antar at du vil være med på første vareparti vi mottar.

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Mona Halvorsen

HER ER SVARET FRA UCAN2/MOOBI, som jeg fikk idag:

Hei

Takk for at du kontaktet Moobi.

Denne modellen er forventet inn på lager 29.10.

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Malin Bekkevold

Forvirret? ja.......

Lenke til kommentar

ringer til netcom imorgen..

om det viser seg ett jeg må vente til 10.12 kommer jeg til og gå til advokat etter som jeg har fri rettshjelp

og de tar samtalen på opptak der han garanterte meg att jeg var blant de første som skulle få den:P

lykke til

forresten bør du nok lese vilkårene ved og kjøpe av de.... de har garantert seg selv der så og si uansett hvor du handler

Endret av kendri
Lenke til kommentar

Jeg bestilte som endel andre her også fra Netcom/Moobi. Så at en skrev tidligere her at han hadde

fått bekreftelse fra både Netcom og Moobi. Jeg har derimot fått beskrivelse bare fra Netcom.

Tror dere at det har gått galt noen plass i bestillingen?

BTW. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :D

Lenke til kommentar

Som sagt. Telefoner som ikke skal operatørlåses sendes ut til kunder slik at de har dem rundt den 3 som er datoen Htc har oppgitt. Det samme gjelder butikker som skal selge dem ulåst. De vil ha dem i hyllene til den 3 sier Htc.

Hvis man har bestilt en telefon som skal operatørlåses så er det noe operatørene selv gjør. Da tar det noen dager ekstra. Kanskje en uke, kanskje 14 dager. Kanskje en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...