Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående levering. Dette er hva som står på min ordre hos mpx:

1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-10-29

 

Jeg har ingen grunn til å ikke stole på mpx, de har alltid levert i rett tid til meg. Det har ikke telenor, netcom og elkjøp klart.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=614184

ikke for og være slem..... sjekk linken til mpx og lev dato..... den er ubekreftet og det er ikke 2.batch. de forventer rett og slett inn 173 stk den 5.nov. og den endrer seg som alt annet

Endret av kendri
Lenke til kommentar

Angående levering. Dette er hva som står på min ordre hos mpx:

1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-10-29

 

Jeg har ingen grunn til å ikke stole på mpx, de har alltid levert i rett tid til meg. Det har ikke telenor, netcom og elkjøp klart.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=614184

ikke for og være slem..... sjekk linken til mpx og lev dato..... den er ubekreftet og det er ikke 2.batch. de forventer rett og slett inn 173 stk den 5.nov. og den endrer seg som alt annet

 

 

Jøss. Det står SENDINGSDATO 2010-10-29. Leveringsdato blir da ca 5 november. Hvordan du skråsikkert kan garantere at de ikke vil levere da er for meg en gåte. Og hva vet du om hvilken batch det er snakk om?

Lenke til kommentar

Angående levering. Dette er hva som står på min ordre hos mpx:

1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-10-29

 

Jeg har ingen grunn til å ikke stole på mpx, de har alltid levert i rett tid til meg. Det har ikke telenor, netcom og elkjøp klart.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=614184

ikke for og være slem..... sjekk linken til mpx og lev dato..... den er ubekreftet og det er ikke 2.batch. de forventer rett og slett inn 173 stk den 5.nov. og den endrer seg som alt annet

 

 

Jøss. Det står SENDINGSDATO 2010-10-29. Leveringsdato blir da ca 5 november. Hvordan du skråsikkert kan garantere at de ikke vil levere da er for meg en gåte. Og hva vet du om hvilken batch det er snakk om?

lykke til...

som du sikkert skjønner visst du tenker... forventet dato= forventet dato til lager, ikke din postkasse. men jeg håper jo du får den men disse datoene er out of bounce...

 

når det kommer til batch hadde de ikke skrevet at de forventer 173 stk den datoen.... har de leveranser så er de i gang og da er det ikke forventet antall

 

men for all del... tro så mye du vil..... bare ikke bli lei deg når du ser at du ikke får den, en hver selger lover at de skal få inn varene... eneste som skjer er jo at du avbestiller dersom du tror du får bedre plass i en annen kø

 

Norge ble nok for liten i forhold til de andre mobil landene denne gangen

Endret av kendri
Lenke til kommentar

Angående levering. Dette er hva som står på min ordre hos mpx:

1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-10-29

 

Jeg har ingen grunn til å ikke stole på mpx, de har alltid levert i rett tid til meg. Det har ikke telenor, netcom og elkjøp klart.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=614184

ikke for og være slem..... sjekk linken til mpx og lev dato..... den er ubekreftet og det er ikke 2.batch. de forventer rett og slett inn 173 stk den 5.nov. og den endrer seg som alt annet

 

 

Jøss. Det står SENDINGSDATO 2010-10-29. Leveringsdato blir da ca 5 november. Hvordan du skråsikkert kan garantere at de ikke vil levere da er for meg en gåte. Og hva vet du om hvilken batch det er snakk om?

lykke til...

som du sikkert skjønner visst du tenker... forventet dato= forventet dato til lager, ikke din postkasse. men jeg håper jo du får den men disse datoene er out of bounce...

 

 

Det er jp akkurat det jeg sier. FORVENTET SENDINGSDATO 29.10.2010 står det på min ordre. Og BEKREFTET. Hva er det som er uklart med det? Antar at jeg har den i min postkasse da innen den 5 november.

 

En ting til. Hvordan kan du påstå dette:

"100% sikkert at de ikke er i butikk til 3. nov i alle fall"

 

og dette:

 

"de at de må vente til slutten av nov flere ganger men de går fem på at netcom skal få de."

 

?? Hva gjør deg så sikker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er ihvertfall svaret jeg fikk fra moobi ang. at de forskjellige butikkene har forskjellig dato / status.

 

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Datoene for når HTC Desire HD er forventet inn er forskjellig i forskjellige butikker. Så datoene som er oppgitt på hver enkelt operatør er det man skal forholde seg til.

 

 

 

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Mona Halvorsen

 

 

Postboks 6217 Etterstad,

0603 OSLO

Telefon 815 68 860

E-mail: [email protected]

www.moobi.com

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående levering. Dette er hva som står på min ordre hos mpx:

1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-10-29

 

Jeg har ingen grunn til å ikke stole på mpx, de har alltid levert i rett tid til meg. Det har ikke telenor, netcom og elkjøp klart.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=614184

ikke for og være slem..... sjekk linken til mpx og lev dato..... den er ubekreftet og det er ikke 2.batch. de forventer rett og slett inn 173 stk den 5.nov. og den endrer seg som alt annet

 

Jøss. Det står SENDINGSDATO 2010-10-29. Leveringsdato blir da ca 5 november. Hvordan du skråsikkert kan garantere at de ikke vil levere da er for meg en gåte. Og hva vet du om hvilken batch det er snakk om?

lykke til...

som du sikkert skjønner visst du tenker... forventet dato= forventet dato til lager, ikke din postkasse. men jeg håper jo du får den men disse datoene er out of bounce...

 

 

Det er jp akkurat det jeg sier. FORVENTET SENDINGSDATO 29.10.2010 står det på min ordre. Og BEKREFTET. Hva er det som er uklart med det? Antar at jeg har den i min postkasse da innen den 5 november.

 

En ting til. Hvordan kan du påstå dette:

"100% sikkert at de ikke er i butikk til 3. nov i alle fall"

 

og dette:

 

"de at de må vente til slutten av nov flere ganger men de går fem på at netcom skal få de."

 

?? Hva gjør deg så sikker?

det som gjør meg sikker er at jeg har bestillt hos lefdal som sendte ut info om at disse ikke kan leveres før slutten av november selv om de lovet og jeg fikk faktisk bekreftet over telefon at jeg skulle motatt den i dag.i tillegg har ingen lefdal eller elkjøp i østfold fått en dato de skal ha de i butikkene. de er rett og slett ikke på vei inn i butikkene, (visst man skal tro på deres kunde service) chess leverer i desember. telenor har den ikke på sidene sine en gang. jeg har vært i flere butikker og de sier at de ikke vet når de får den.

 

lanserings datoen er etter it-avisa 3.nov. men det som gjør meg blod sikker på at denne ikke kommer 3. nov er at INGEN får den inn i butikk og INGEN har virkelig bekreftet at de faktisk har telefoner på vei. untatt du og de som har bestillt av netcom da som lever i god troen.

 

det beste innlegget var han som nevnte til en nettleverandør at dere pratet om at netcom skulle få inn telefonene. da svarte telefon leverandøren "de er bare ikke oppdatert enda"

good luck

Endret av kendri
Lenke til kommentar

Jeg har sendt inn min HD2 til reparasjon og de klarer ikke å fikse denne. De sa at mandag sender de en ny, men tydeligvis får jeg en HTC Desire. Men de sa ikke noe om det var Desire, Desire Z, eller Desire HD.

Men, opplysningene jeg fikk var at de hadde sett på HTC produkter og at den som hadde mest lik spesifikasjoner, altså Desire får jeg. Men de sa at jeg får en som er verdt 5000,' noe den gamleste Desire ikke er verdt, men derimot Desire HD er. Noen tanker om hvilken jeg får

Jeg hadde ringt dem og sagt at når du først skal få en annen telefon enn den HD2 så ønsker du å velge modell selv, så lenge du forholder deg til beløpet.

Leverer de ikke en HD2 som var feil med så er det du som skal bestemme hva du ønsker som erstatning.

Lenke til kommentar

Angående levering. Dette er hva som står på min ordre hos mpx:

1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-10-29

 

Jeg har ingen grunn til å ikke stole på mpx, de har alltid levert i rett tid til meg. Det har ikke telenor, netcom og elkjøp klart.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=614184

ikke for og være slem..... sjekk linken til mpx og lev dato..... den er ubekreftet og det er ikke 2.batch. de forventer rett og slett inn 173 stk den 5.nov. og den endrer seg som alt annet

 

 

Det er nok andre batch, da MPX og Komplett er samme butikk, og for en uke siden ventet begge butikkene i overkant av 250stk. De har nok fått inn sitt første lille parti allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...