Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter selv spendt på denne og Netcom sier når jeg sjekket for første gang på telefon tidligere i uka i slutten av denne måneden som flere alt har skrevet.

Hiver med en digresjonetil slutt siden det var plass i skjemaet her, siden noen av en eller annen grunn tror at Norge er verdens navle:

1 butikk i London alene selger flere elektroniske trommesett fra Roland enn Norden til sammen.

Lenke til kommentar

Venter selv spendt på denne og Netcom sier når jeg sjekket for første gang på telefon tidligere i uka i slutten av denne måneden som flere alt har skrevet.

Hiver med en digresjonetil slutt siden det var plass i skjemaet her, siden noen av en eller annen grunn tror at Norge er verdens navle:

1 butikk i London alene selger flere elektroniske trommesett fra Roland enn Norden til sammen.

Interresant det her, selv om det er vel off-topic. Men man ser jo til stadig rundt oss, fra media, osv. at Norge er noget veldig spesielt/enestående og stort. For oss som har ranglet litt rundtom, så oppdager man fort at t.o.m. Afrika som tidligere er nevnt, har stater som er på høyde med oss. OG det er faktisk slik at utlendinger har problemer med å vite om Norge, samt plassere oss på kartet! Men når skal nordmenn forstå eller innse det? Jeg er selv godt indoktrinert fra 70-tallet og oppover, men har blitt skjenket (fra Gud?) en gave som går på "TENK SELV"! å gjøre. Så, VÅKN OPP folkens, og vær glad for at HTC (Gud?) skjenker oss denne gaven i form av Desire HD! ;)T.o.m. Iphone phanbhoyzene er jo missunnelige :D

Lenke til kommentar

OOps. skulle svare på et innlegg, men det var jo en uke gammelt. Hvordan fjerner jeg innlegg? ^_^

Du kan ikke slette innlegg selv. Er det "krise" kan du kontakte en mod/veileder som gjør det for deg.

Ah, thanks. Vel, én ekstra of topic gjør nok ikke noe fra eller til i denne tråden. Beklager masse med sukker på. skal ikke gjenta seg:-)

Lenke til kommentar

Noen spørsmål ang. Android og HTC:

Hva slags PC-software må man benytte for å overføre filer, synkronisere etc.? Jeg har lest mye negativt om Samsung's Kies. Er HTC' løsning bra? Er det mulig å få opp telefonen som en ekstern disk out of the box med full tilgang på mapper og filer, og å overføre media eller andre filer uten bruke av proprietær software?

Lenke til kommentar

Noen spørsmål ang. Android og HTC:

Hva slags PC-software må man benytte for å overføre filer, synkronisere etc.? Jeg har lest mye negativt om Samsung's Kies. Er HTC' løsning bra? Er det mulig å få opp telefonen som en ekstern disk out of the box med full tilgang på mapper og filer, og å overføre media eller andre filer uten bruke av proprietær software?

Ja det er fult mulig! Last(dra og slipp) inn musikk, video, dokumenter og bilder. Så kan du åpne det på mobilen med en gang. Ellers har du HTC Sync som forøvrig er ganske bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Jess, android popper opp som ett eksternt lagrings medium akkurat som en ekstern hdd :) Bare og åpne mappen og kast inn det du vil ha på den :D

Edit: to late ^^

Endret av Slettet-aabLQt
Lenke til kommentar

Den første kjøpere av Desire HD har kjøpt apparatet siden sist fredag. Så langt ser det ut nå bare for Vodafone som kan levere enheten direkte i Nederland. Men takket være den store interessen for HD Desire, er mange forbrukere fortsatt venter på enheten. Enheten er online eller gjennom fysiske butikker å bestille fra Vodafone. Peter Chou, konsernsjef HTC Corporation, hadde allerede indikert at flere butikker som starter neste uke ønsket om å levere HD.

Noen besøkende til nettstedet rapporterer at de Desire HD allerede i deres eie. Andre har allerede bestilt uker siden og er fortsatt venter på sin kopi. Men, de også kan neste uke forventer enheten til matten. Antagelig derfor at mange butikker vil selge Desire HD direkte med alle leverandører.

Den første opplevelsen av enheten er positive, som du kan lese kommentarer fra besøkende.

Source

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...