Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Nesten merkelig å tenke på at noen kan velge iphone etter å ha lest dette:

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=16922&st=0

!

sssh nå må vi ikke synke ned på samme nivå som Apple fan boysa :p

Så lenge det er saklig, og godt forklart så er det ingenting i veien med sånne ting;) Legg og merke til at han ikke har nevnt noe om htc sense som er en massiv fordel til htc desire hd.. (om vi skulle ha målt hd opp mot iphone)

Hehe, det var Ironisk ment.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket med moobi igår, hun jeg snakket med kunne ikke svare på noe som helst..

hun hadde ingen anelse hvorfor chess og netcom har forskjellig leveringsdato.

Syns det er dårlig at det ikke finnes noen ofisielle uttalelser og at nettbutikkene er så elendig til å informere oss ang endringer på leveringsdatoen

Lenke til kommentar

Noen andre som har bestilt via Mpx.no?

Bare for å opplyse til de som ikke vet, så er MPX.no, Amentio Datakjeden (før kun Datakjeden) og Komplett samme firma/nettbutikk i bunn og grunn. De selger fra samme lagerbeholdning, og jeg mener at det er Komplett som eier begge 2.

Tror ikke det stemmer for Amentio (Datakjeden), men for de to andre er det riktig. :)

Komplett og Datakjeden var det samme før, det vet jeg. Men når jeg tenker meg om, så ble datakjeden kjøpt av amentio.

Lenke til kommentar
Syns det er dårlig at det ikke finnes noen ofisielle uttalelser og at nettbutikkene er så elendig til å informere oss ang endringer på leveringsdatoen

Hva er det du forventer? HTC selv har ikkje sagt noe annet enn "snart", og uansett hva nettbutikkene skriver så er det gjetting og ingenting er bekreftet.

Det er bare å smøre seg med tålmodighet :innocent:

Lenke til kommentar

hmm, moobi skuffer som vanlig. INGEN! informasjon om at telefonen har fått utsatt leveringen, ingen informasjon når jeg snakket med de tidligere i dag...

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å høre på med dem en gang...

Uten at vi skal stole for mye på dét, så har ucan2 bekreftet dato 26/10-2010

Lenke til kommentar

fikk mail av lefdal at jeg skulle få den i dag egentlig men ble utsatt til 22.10....... ti minutter etter jeg fikk mailen fikk jeg en sms om at de skulle sende den i uke 43???

haha shitty nettleverandørerr.... vi får bare vente i spenning.... dere vet jo lenger dere må vente jo mer gleder dere dere. er ikke like spennende når den er på plass

Endret av kendri
Lenke til kommentar

Virker som om de fleste butikker skriver at datoene er bekreftet bare for å få solgt mest mulig.

Ett sleipt triks egentlig, her burde forbrukerombudet vært på banen.

Greitt nok at man skriver bekreftet men da bør man ha fått en bekreftelse fra leverandør, at ting kan skje underveis er jo forståelig, men det er sikkert flere nettbutikker som skriver bekreftet selv om det er ubekreftet.

Dette er det vel ingen som kan kontrollere alikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...