Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Regner med flere har kjøpt/kommer til å kjøpe minnekort til telefonen. Jeg har sett litt rundt

å ser at det er mange forskjellige typer Micro SD. For det første er betegnelsen Micro SDHC,

dette regner jeg med at passer. Men så kommer det til de forskjellige typer "Class",

f.eks Class 2, Class 4 eller Class 6.

Noen som kan informere om hva forskjellen er? Evt om raskere kort er verdt pengene i forhold

til hvor rask telefonen er i utgangspunktet til å skrive/lese data.

Tenkte å bestille ett 16GB, kanskje 32GB, før telefonen kommer i posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvilke farger norge får? Har sett noen heltsvarte og synes det helt klart er den tøffeste.

Hvilken farge er det NetCom har f.eks? Ut i fra deres eget bilde er hele forsiden svart ihvertfall, noe det ikke er på de som har en "brunere" bakside. Vil jeg da kunne stole på at om jeg bestiller den derifra får en i (hel)sort?

Christian

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke farger norge får? Har sett noen heltsvarte og synes det helt klart er den tøffeste.

Hvilken farge er det NetCom har f.eks? Ut i fra deres eget bilde er hele forsiden svart ihvertfall, noe det ikke er på de som har en "brunere" bakside. Vil jeg da kunne stole på at om jeg bestiller den derifra får en i (hel)sort?

Christian

De vi får inn på Expert er ihvertfall mocca-farget, har ikke sett noen komplett svartfargede enda.

Lenke til kommentar

Christian

Enig med deg der!!

Jeg vurderer å avbestille min til jeg vet jeg kan få den helsvarte... Ser at bl.a. amentio og ludo kaller telefonen desire hd MOCHA... Det betyr vel at det er den grusomme brunfargen det da..? Myye kulere i helsvart!!

Lenke til kommentar

Christian

Enig med deg der!!

Jeg vurderer å avbestille min til jeg vet jeg kan få den helsvarte... Ser at bl.a. amentio og ludo kaller telefonen desire hd MOCHA... Det betyr vel at det er den grusomme brunfargen det da..? Myye kulere i helsvart!!

Jeg vil ikke si at den mocha/brunfargen er stygg, men sammenlignet med den helsvarte blir den jo det xD Så jeg håper virkelig det er mulig å få den helt svart. Verdt å vente på det..

Lenke til kommentar

post-199492-1287000871,29_thumb.jpg

Bilde fra netcom.no etter søk på Desire HD inne på siden hvor man kan velge abonement og kjøpe.

Der ser man jo alle sidene av den og HELSVART! Om noen bestiller derfra, venligst bekreft hvilken farge dere fikk. Med mindre jeg har bestilt før dere får den da. hee hee

EDIT: Bilde funker ikke?

Endret av Chr1stian
Lenke til kommentar

Vil man spare mye på å bestille den i utlandet, f.eks England?

Det du eventuelt sparer på å kjøpe den i utlandet blir fort spist vekk av frakt/tollavgifter hvis du får den sent til Norge, samt at service kan bli litt mere tungvint i forhold til samme telefon kjøpt i Norge. Garanti og kunderettigheter er (generelt sett) på ett mye lavere nivå utenfor Norge, så hvis noe går i stykker må du koste reparasjon selv eller sende telefonen av gårde til verkstedet til butikken du kjøpte av. Jeg har kjøpt en del elektroniske produkter av europeiske Amazon, men bare fordi jeg reiser veldig mye og kan levere ting inn direkte i landet jeg har kjøpt det fra uten store omveien. Med mindre det er snakk om produkter som ikke lanseres her i landet i det hele tatt skal det mye til før sideimport lønner seg i lengden.

Synes forresten også å ha sett noen helt svarte HD-modeller rundt om kring på nettet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...