Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Må nok desverre skuffe dere som har bestillt hos Lefdal, jeg har en kompis som jobber der og han sier at det har skjedd en feil og de har sendt ut en vanlig Desire til de som har bestillt Desire Hd, alle som har bestillt vil få en mail i løpet av de nærmeste dagene.

 

Og det vil du vi skal tro på?

Tror mer på det, enn at Lefdal har sendt ut Desire HD.. Leste en twitter på at hvis alt gikk bra så ville butikkene motta telefonen i midten av denne uken, så da kan jo neppe Lefdal ha sendt den ut.. Håper dog for de som har fått den beskjeden at det stemmer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nok desverre skuffe dere som har bestillt hos Lefdal, jeg har en kompis som jobber der og han sier at det har skjedd en feil og de har sendt ut en vanlig Desire til de som har bestillt Desire Hd, alle som har bestillt vil få en mail i løpet av de nærmeste dagene.

 

Og det vil du vi skal tro på?

 

 

Jeg sier bare det jeg er blitt fortalt, tolk det som du vil.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har forresten kontaktene mine i Adressebok.app i OS X, og den tror jeg har mulighet for å eksportere alle som en .vcf fil eller hva det nå heter. Noen som vet hvordan Android er på å importere slikt ?

 

Er ganske sikker på at jeg overførte mine kontakter fra Outlook til Google-mail som vCard (vcf). Det funket bra det

Lenke til kommentar

Om du får telefon ifra firmaet så kan du mest sansynlig gjøre som meg å betale et mellomlegg for å få det du ønsker, siden svært mange firmaer går for samme telefoner i samme prisklasse.

 

Er ikke prisen som er avgjørende, men at vi skal følge oppsatte standarder.

De er heldigvis under revidering nå, men jeg har en viss mistanke om at det ikke står en eneste Android-fon på lista :S

Lenke til kommentar

 

 

 

Har forresten kontaktene mine i Adressebok.app i OS X, og den tror jeg har mulighet for å eksportere alle som en .vcf fil eller hva det nå heter. Noen som vet hvordan Android er på å importere slikt ?

 

Er ganske sikker på at jeg overførte mine kontakter fra Outlook til Google-mail som vCard (vcf). Det funket bra det

 

 

Høres bra ut det :)

Lenke til kommentar

Bestilt, pakket og sendt :-)

Kommer torsdag eller fredag.

 

Nå spøker du vel?

Nope!

 

Desire HD? Hvor bestilte du ifra..?

Lefdal (de ser ut til å være tomme nå, men får inn igjen i midten av neste uke.)

 

Bestilt, pakket og sendt :-)

Kommer torsdag eller fredag.

 

Hvor bestilte du?

 

Han bare fleiper.

Hehe, hva skal poenget med det være!?

 

Håper bare det ikke er Lefdal som har fleipet med meg jeg. Selv om han karen jeg snakket med sjekket at de hadde den, så er det jo en mikroskopisk sjanse for at han har sendt meg en HTC Desire !HD..

Bekreftelsen sier nå i alle fall HD så nå blir det et par lange dager på jobb, mens Posten gjør jobben sin :)

 

 

Det er faktisk ikke umulig at dette stemmer. Jeg har snakket med en kompis av meg som jobber som b2b-selger for Tele2 (ansvarlig for Oslo & Akershus), og han har vært hos Brightpoint på møte ang disse telefonene, og Brightpoint har ca 1000stk HTC Desire HD på lager as we speak. Det jeg fortsatt lurer på, som ikke han kunne svare på, er hvorfor Brightpoint sitter på disse, og ikke sender ut. (med unntak av om de allerede har sendt ut noen få eksemplarer til f.eks Lefdal.)

Lenke til kommentar

Må nok desverre skuffe dere som har bestillt hos Lefdal, jeg har en kompis som jobber der og han sier at det har skjedd en feil og de har sendt ut en vanlig Desire til de som har bestillt Desire Hd, alle som har bestillt vil få en mail i løpet av de nærmeste dagene.

 

Og det vil du vi skal tro på?

 

 

Jeg sier bare det jeg er blitt fortalt, tolk det som du vil.

 

Det var ment som en morsomhet fra meg. Jeg vet ikke selv hva jeg skal tro på. Men jeg håper jo Lefdal ikke tabber seg ut.

Lenke til kommentar

Om du får telefon ifra firmaet så kan du mest sansynlig gjøre som meg å betale et mellomlegg for å få det du ønsker, siden svært mange firmaer går for samme telefoner i samme prisklasse.

 

Er ikke prisen som er avgjørende, men at vi skal følge oppsatte standarder.

De er heldigvis under revidering nå, men jeg har en viss mistanke om at det ikke står en eneste Android-fon på lista :S

 

Haha, du jobber ikke tilfeldigvis i samme firma som meg? :tease:

Sitter i EKSAKT samme situasjon :p

Lenke til kommentar

Bestilt, pakket og sendt :-)

Kommer torsdag eller fredag.

 

Nå spøker du vel?

Nope!

 

Desire HD? Hvor bestilte du ifra..?

Lefdal (de ser ut til å være tomme nå, men får inn igjen i midten av neste uke.)

 

Bestilt, pakket og sendt :-)

Kommer torsdag eller fredag.

 

Hvor bestilte du?

 

Han bare fleiper.

Hehe, hva skal poenget med det være!?

 

Håper bare det ikke er Lefdal som har fleipet med meg jeg. Selv om han karen jeg snakket med sjekket at de hadde den, så er det jo en mikroskopisk sjanse for at han har sendt meg en HTC Desire !HD..

Bekreftelsen sier nå i alle fall HD så nå blir det et par lange dager på jobb, mens Posten gjør jobben sin :)

 

Morsomt, for jeg tipset jo om Lefdal lenger oppe i denne tråden.

 

Jeg la også inn en bestilling, og har fått bekreftet leveringstid på 3--7 dager. Så får vi se. Virker som de har den inne, om de ikke da har gjort en grov feil, men det vil tiden vise. Betalt med kredittkort, selvsagt.

 

Jeg la inn bestilling hos Lefdal 24. september. Ringte dem nå for å sjekke og fikk beskjed om at de kunne se at de får inn Desire HD 22. oktober. Lefdal vil umiddelbart sende dem videre til kundene. Det er lys i tunnelen! :-)

Lenke til kommentar

Definer dårlig. I 2010 er det jo blitt slik at man er heldig om man får mer enn ett døgn uten å måtte plugge i laderen. Jeg tviler på at denne telefonen skiller seg ut.

 

Er vel slik at jeg er heldig om jeg i det hele tatt får ett døgn. Batteriet kan holde seg 24-26 timer om jeg ikke bruker spill/applikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...