Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til denne mobilen kommer :) Skal bestille fra komplett

Har hatt HD2 og iphone 3GS til nå. HD2 synes jeg var bra men til tider ustabil og dårlig OS.

Iphonen har funket veldig bra med unntak av at den iblandt henger seg helt den også :p

Har blitt lei iphone OS så blir gøy å leke litt med Desire HD og android :)

Lenke til kommentar

<<Video av bilkjøring>>

Det er ikke telefonen som gjør videoen dårlig - det er bilvinduet. Å ta en film som dette å ikke ha polariserende filter slik at man ikke ser vinduet gjør videoen bortimot ubrukelig.

Når det er sagt, synes jeg uansett at telefonen gjør det meget godt når det kommer til video - spesielt mellom lyse og mørke partier.

Lenke til kommentar

Samsung, tenker jeg du mener ;)

Selvfølgelig, min feil akkurat der:P Har blitt litt for mange timer blant mobilnyheter i det siste ;)

Får ny telefon gjennom jobben snart. Håper jeg får mulighet til å velge denne, ellers blir det å gråte bitre tårer og blunke med dådyrøyne til sjefen...

Om du får telefon ifra firmaet så kan du mest sansynlig gjøre som meg å betale et mellomlegg for å få det du ønsker, siden svært mange firmaer går for samme telefoner i samme prisklasse.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Bestilt, pakket og sendt :-)

Kommer torsdag eller fredag.

Nå spøker du vel?

Nope!

Desire HD? Hvor bestilte du ifra..?

Lefdal (de ser ut til å være tomme nå, men får inn igjen i midten av neste uke.)

Hvor bestilte du?

Han bare fleiper.

Hehe, hva skal poenget med det være!?

Håper bare det ikke er Lefdal som har fleipet med meg jeg. Selv om han karen jeg snakket med sjekket at de hadde den, så er det jo en mikroskopisk sjanse for at han har sendt meg en HTC Desire !HD..

Bekreftelsen sier nå i alle fall HD så nå blir det et par lange dager på jobb, mens Posten gjør jobben sin :)

Lenke til kommentar

Har en iPhone 3Gs nå, som er ganske sliten. Vurderer denne sterkt. Noen som vet noe om real-life batteritid ? Og netcom har sagt at om du kjøper iphone med binding, så låser de opp med en gang, det gjelder vel for andre modeller og ?

Har forresten kontaktene mine i Adressebok.app i OS X, og den tror jeg har mulighet for å eksportere alle som en .vcf fil eller hva det nå heter. Noen som vet hvordan Android er på å importere slikt ?

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Håper bare det ikke er Lefdal som har fleipet med meg jeg. Selv om han karen jeg snakket med sjekket at de hadde den, så er det jo en mikroskopisk sjanse for at han har sendt meg en HTC Desire !HD..

Bekreftelsen sier nå i alle fall HD så nå blir det et par lange dager på jobb, mens Posten gjør jobben sin :)

Da er det nok en Desire du får levert. Det ville vært verdenssensasjon og lange køer om Lefdal hadde hatt Desire HD nå.

At du spøker ville nok vært en bedre opsjon.

Lenke til kommentar

Nå spøker du vel?

Nope!

Desire HD? Hvor bestilte du ifra..?

Lefdal (de ser ut til å være tomme nå, men får inn igjen i midten av neste uke.)

Hvor bestilte du?

Han bare fleiper.

Hehe, hva skal poenget med det være!?

Morsomt, for jeg tipset jo om Lefdal lenger oppe i denne tråden.

Jeg la også inn en bestilling, og har fått bekreftet leveringstid på 3--7 dager. Så får vi se. Virker som de har den inne, om de ikke da har gjort en grov feil, men det vil tiden vise. Betalt med kredittkort, selvsagt.

Lenke til kommentar

Må nok desverre skuffe dere som har bestillt hos Lefdal, jeg har en kompis som jobber der og han sier at det har skjedd en feil og de har sendt ut en vanlig Desire til de som har bestillt Desire Hd, alle som har bestillt vil få en mail i løpet av de nærmeste dagene.

Og det vil du vi skal tro på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...