Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, den videoen der må vel være laget av noen som misliker videofunksjonen i HTC Desire HD. Full fart med litt sol, litt mørke osv., slik at ikke kameraet får tipasse seg. Sier lite om kvaliteten, som jeg håper er betydelig bedre enn slik den kan se ut her.

Ser fram til andre klipp!

Jan

Lenke til kommentar

Når den unboxing videoen kom ut i går uten skikkelig eske, så virker det som om den ikke er klar med det første.

Det er fordi den ikke har kommet ut enda. Du får selvsagt en boks med bilde og hvor det står HTC Desire HD på.

Og til filmen: elsker kvaliteten. Men var litt ''artifacts'' (Er ikke helt sikker på fotobetegnelsen) på kjøredelen. Men kan ikke klage. Superb kvalitet.

Lenke til kommentar

Uff, den videoen der må vel være laget av noen som misliker videofunksjonen i HTC Desire HD. Full fart med litt sol, litt mørke osv., slik at ikke kameraet får tipasse seg. Sier lite om kvaliteten, som jeg håper er betydelig bedre enn slik den kan se ut her.

Ser fram til andre klipp!

Jan

Synes ikke det var så Aller verst det der jeg, utrolig fin flyt i filmingen.

Må huske på at Desire Hd ikke er noe høykvalitets Hd Film Kamera, selv om det er ganske så imponerende hva teknologi de putter i disse mobilene for tiden.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett lanseringen av de nye Win 7-telefonene må jeg si at mine tvil vedrørende longevity'en ( :p ) til Desire HD er så og si blåst bort. Ser ut til at 1GHz prosessorer kommer til å holde for en liten stund fremover. Selvfølgelig kommer det nye og bedre telefoner snart, men ikke før jul i hvert fall (og kanskje ikke før til våren en gang).

Da blir det muligens Desire HD på meg likevel da. :w00t:

Lenke til kommentar

Heisann.

Har nå en iPhone 3GS som jeg egentlig er gått lei av mtp. batterilengde, skjermkvalitet osv. Generelt sagt lei.

Er HTC desire en bedre telefon enn iPhone eller er det mer smak og behag det går på? Har desverre ikke tatt meg tid til å sette meg inn HTCen.

Lenke til kommentar

Heisann.

Har nå en iPhone 3GS som jeg egentlig er gått lei av mtp. batterilengde, skjermkvalitet osv. Generelt sagt lei.

Er HTC desire en bedre telefon enn iPhone eller er det mer smak og behag det går på? Har desverre ikke tatt meg tid til å sette meg inn HTCen.

Nå kjører jo Desire (android) et helt annet system enn iphone (ios). Så da ville jeg, hvis jeg var deg, heller spurt meg om jeg ønsker å fortsette med ios, eller om du også er lei av det? Hvis du foretrekker ios, bør du bytte til en iphone 4. Den har ihvertfall bedre skjermkvalitet osv. enn 3gs (aner ikke med batteritid).

Når det er sagt, så er Desire HD objektivt en bedre telefon enn iphone 3gs (muligens 4 for den saks skyld og) når det kommer til specs. Android vs ios er nok mere smak og behag selvom de fleste nok ville helle mot android som et mer komplett system...

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

Hvorfor skal alt sammenlignes med iPhone. JA, den er 10ganger bedre. Hvorfor? Fordi Htc lager revolusjonerende telefoner i motsetning til apple. iPhone er en snart 4 år gammel telefon. Liker du å kunne velge ting selv så er htc sine android telefoner et godt valg. Vil du heller at andre (apple) skal bestemme for deg så beholder du iphonen din.

Lenke til kommentar

Hva er prisen på Desire uten abb?

Grunnen til at jeg sammenligner er at jeg liker IOS systemet godt, men har ikke problemer med å bytte for den saks skyld.

Prisen varierer vel rundt 4500,-

Hvis du vil teste Android, kan du vel bare legge inn en build på iPhone'n før du bestemmer deg ;)

Lenke til kommentar

Er ikke den som øser ut innlegg på dette forumet, men er en hyppig leser og finner mye av det som skrives som svært interressant.

I likhet med mange andre synes jeg Desire HD virker som en mega telefon, men har avventet lanseringen av WP 7. Men er nå utrolig skuffet og føler at MS lanserer er svært uferdig produkt. Er også skuffet over en skjermstørrelse på kun 3,7 tommer. Nå er valget mitt klart og regner med at jeg vil bestille en Desire HD og gå over til Android. Har en HD 2 i dag som jeg er svært misfornøyd med, men vil allikevel kjøpe HTC. Tror nok det er WM 6.5 som irriterer, låser seg og føler at dette vil bedre seg med Android. Eneste ankepunktet er min usikkerhet med hensyn til Excange server da jeg er 100 % avhengig av å koble meg til bedriftens nettverk for å lese mail og få tilgang til kontakter.

Regner med at Android har samme mulighet?

Noen som vet?

Endret av abedatt
Lenke til kommentar

Er ikke den som øser ut innlegg på dette forumet, men er en hyppig leser og finner mye av det som skrives som svært interressant.

I likhet med mange andre synes jeg Desire HD virker som en mega telefon, men har avventet lanseringen av WP 7. Men er nå utrolig skuffet og føler at MS lanserer er svært uferdig produkt. Er også skuffet over en skjermstørrelse på kun 3,7 tommer. Nå er valget mitt klart og regner med at jeg vil bestille en Desire HD og gå over til Android. Har en HD 2 i dag som jeg er svært misfornøyd med, men vil allikevel kjøpe HTC. Tror nok det er WM 6.5 som irriterer, låser seg og føler at dette vil bedre seg med Android. Eneste ankepunktet er min usikkerhet med hensyn til Excange server da jeg er 100 % avhengig av å koble meg til bedriftens nettverk for å lese mail og få tilgang til kontakter.

Regner med at Android har samme mulighet?

Noen som vet?

Tatt en titt på HTC HD7? HD7 preview <--- Kommer denne til Europa/Norge? Den er hvertfall på HTCs europeiske nettside.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Men er nå utrolig skuffet og føler at MS lanserer er svært uferdig produkt. Er også skuffet over en skjermstørrelse på kun 3,7 tommer. Nå er valget mitt klart og regner med at jeg vil bestille en Desire HD og gå over til Android. Har en HD 2 i dag som jeg er svært misfornøyd med, men vil allikevel kjøpe HTC. Tror nok det er WM 6.5 som irriterer, låser seg og føler at dette vil bedre seg med Android.

At Norge ville få en uferdig WP7 har jo vært kjent i lang tid, så hvordan du kan være skuffet over noe vi har visst er for meg veldig rart!

3.7"? Jeg la da lett merke til at Europa får både 4" og 4,3"... og OS'et ser jo fremragende ut! At det er litt uferdig her og der, jaja...men nå er uansett den første kneika hoppet over, og fremover kan MS konsentrere seg om å "gjøre det ferdig" og bedre :)

At 6.5 er irriterende er jo overhodet ingen nyhet, men det kan heller ikke settes side ved side å sammenlignes med WP7.

Tror du må henge litt mer med, og bare vent; WP7 kommer til å bli magisk, også her i Norge, innen noen stunder. Det er jo hittil ingen produsenter som har klart å lage noe komplett på første utkast, og det er jo heller ikke poenget!!

Lenke til kommentar

Hvor i all verden ser du 4 og 4,3 tommer.

Jeg har funnet ut at HTC bare lanserer 2 telefoner i første omgang.

HTC Trophy på 3,8 tommer og HTC Mozart på 3,7 tommer.

Hvor finner du de andre?

HTC Omnia 7 kommer til europa, den har 4" http://www.engadget.com/2010/10/11/samsung-focus-and-omnia-7-are-ready-to-rock-with-windows-phone-7/

Og f eks HTC HD7 som har 4.3 tommer.

Jeg tipper vi vil se disse telefonene i Norge i 2011....iallefall håper jeg det :)

Og blir WP7 populært, noe jeg tror det blir etterhvert, så vil vi se flere telefoner også, slik som vi ser hos Android telefoner. De vokser med tiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...