Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må Moobi ha gjort noe rart, ifølge dem ligger min Desire Z på postkontoret og venter på meg, er desverre på ferie frem til slutten av neste uke så jeg får ikke sjekket -.-

Hvordan vet du at det ligger en Desire Z i esken? Kan være sokker for alt du vet.

NetCom nettbutikk to me

Til: DANIEL xxxxxx

Vi håper du blir fornøyd med din nye telefon! Din avtaletid er 12 måneder.

Bestillingsdetaljer:

Vare Antall Pris

HTC HTC DesireZ 1 2299.00

NetCom iConnect(Minste totalpris i 12 mnd: 6475 *)

Frakt (Posten leverer hjem på døren mellom 1700 og 2100, betal med kort direkte til postmannen)

[email protected] to me

Kjære kunde!

Pakke fra NETCOM - MOOBI er lastet på bil og vil bli kjørt ut mellom kl 17 og 21. i dag. Sjåføren ringer 30 - 60 minutter før levering.

Kollinr xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ettersom jeg ikke har noen andre bestillinger inne hos Moobi, og jeg ikke har fått så mye ekstrating (sokker?) derfra levert på på døra uten forvarsel, deduserte jeg at pakka fra Moobi inneholdt det jeg bestilte fra Moobi. Tviler nå heller sterkt på att der er en Z i den pakka (kanskje bortsett fra på ordreseddelen).

Lenke til kommentar

Mulig det har blitt diskutert her tidligere, men orker ikke å lese gjennom 18 sider. Hvor er det folk bestiller fra? Skal selv bestille uten abbonement, noen som vet hvor det kan vær lurt å bestille da? :)

Ucan2 med abonnement gir totalpris 3847 (ca). Telefonen får du låst opp ved å ringe Netcom. Og så kan du bruke eit anna simkort om du vil. Eg har bestilt der og skal bruke den saman med Telenor-simkort. (på grunn av manglande dekning i nordsjøen, samt "fri familie")

Lenke til kommentar

Mulig det har blitt diskutert her tidligere, men orker ikke å lese gjennom 18 sider. Hvor er det folk bestiller fra? Skal selv bestille uten abbonement, noen som vet hvor det kan vær lurt å bestille da? :)

Ucan2 med abonnement gir totalpris 3847 (ca). Telefonen får du låst opp ved å ringe Netcom. Og så kan du bruke eit anna simkort om du vil. Eg har bestilt der og skal bruke den saman med Telenor-simkort. (på grunn av manglande dekning i nordsjøen, samt "fri familie")

Hvordan gjør du dette? Kjøper telefonen for 2299 og lar abonnementet gå og samtidig ringer Netcom og får låst den opp gratis? Derfor betaler du kun 3847, istedenfor rundt 4899 u/ab.?

Vurderer sterkt å kvitte meg med min Galaxy S. Den er så treg at jeg angrer på bytte fra HTC Desire.

Lenke til kommentar

Jeg er også en av de som venter i spenning på Desire HD, en av mange, har jeg skjønt :)

Jeg har som mange andre sittet på utallige nettsider for å følge med på lanseringsdatoer, info rundt dette osv.

Jeg satt her nå nettopp, og tenkte "Hvilke elektronikkbutikker har jeg vært innom?", og jeg kom på at jeg ikke hadde sjekket NetOnNet.no. De selger riktignok telefonen uten abb. til 4949kr, men de har BEKREFTET leveringsdato den 16.10.10.

Tenkte jeg skulle registrere meg her, og poste, slik at dere som fortsatt hugger etter kortest ventetid, fikk en heads-up :)

Link:

http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/htc/htc-desirehd/142205.3208/

Endret av HDFredrik
Lenke til kommentar

Jeg er også en av de som venter i spenning på Desire HD, en av mange, har jeg skjønt :)

Jeg har som mange andre sittet på utallige nettsider for å følge med på lanseringsdatoer, info rundt dette osv.

Jeg satt her nå nettopp, og tenkte "Hvilke elektronikkbutikker har jeg vært innom?", og jeg kom på at jeg ikke hadde sjekket NetOnNet.no. De selger riktignok telefonen uten abb. til 4949kr, men de har BEKREFTET leveringsdato den 16.10.10.

Tenkte jeg skulle registrere meg her, og poste, slik at dere som fortsatt hugger etter kortest ventetid, fikk en heads-up :)

Link:

http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/htc/htc-desirehd/142205.3208/

Lefdal slår NetOnNet både på pris og dato, riktignok står det forventet dato og ikke bekreftet dato:

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/HTCDESIREHD/htc-desire-hd

Jan

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? De 18 sidene består jo bare av prat om hvor det kan være lurt å bestille den...

Lenke til kommentar

Ettersom jeg ikke har noen andre bestillinger inne hos Moobi, og jeg ikke har fått så mye ekstrating (sokker?) derfra levert på på døra uten forvarsel, deduserte jeg at pakka fra Moobi inneholdt det jeg bestilte fra Moobi. Tviler nå heller sterkt på att der er en Z i den pakka (kanskje bortsett fra på ordreseddelen).

Til og med JEG er spent på hva som ligger i den pakka, si ifra når du får den! :D

Lenke til kommentar
og jeg kom på at jeg ikke hadde sjekket NetOnNet.no. De selger riktignok telefonen uten abb. til 4949kr, men de har BEKREFTET leveringsdato den 16.10.10.

"Bekreftet" betyr ingenting i dette tilfellet.....

Det er bare NetOnNet som er mere naive enn de andre butikkene :tease:

Lenke til kommentar
og jeg kom på at jeg ikke hadde sjekket NetOnNet.no. De selger riktignok telefonen uten abb. til 4949kr, men de har BEKREFTET leveringsdato den 16.10.10.

"Bekreftet" betyr ingenting i dette tilfellet.....

Det er bare NetOnNet som er mere naive enn de andre butikkene :tease:

Du har et poeng. De prøver kanskje å få kunder til å bestille der, mtp at de har en "bekreftet" dato, kontra alle andre nettbutikker som har ubekreftet.

Ser også at Elgiganten i sverige har ubekreftet dato den 15.10, passer bra for meg som kjører over grensa hver 14 dag, for Elgiganten er det på Nordby-senteret :p

Endret av HDFredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...