Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår tok jeg til fornuft jeg og.... irritert på meg selv at jeg lot ucan2/netcom/moobi lure meg så lenge!! Første og siste gang jeg bestiller noe derfra.

Så bestilte fra elkjop.no igår og idag har jeg fått sporingsnr. Men ser nå at de er tomme igjen.

High five =) Jeg gjorde det samme, kommer aldri til å nærme meg noe som heter netcom eller noe som har med netcom å gjøre. De har mistet en kunde, sansynligvis mange andre også....

Lenke til kommentar

Du burde ha FlexiTalk 199 med surfepakke 1. 100mb i måneden for 50 spenn.

Har selv hatt iTalk Large (998,- mnd) frem til nå, mens jeg hadde min naziPhone.

Har nå byttet til Flexitalk 199, pluss sms-pakke (200,- mnd) og Surfepakke Heletiden (125,- mnd)

Surfepakken var halv pris da jeg bestilte, så slapp unna med 125kr de første 12mnd.

Og siden jeg avbestilte min telefon hos Netcom, slettet de månedsprisen på 199,-, forsikringen på mobilen på 69,- og jeg har ingen binding.

Betaler da 325,- i mnd uten å ringe, men ender på ca 500-600,- i mnd, og jeg surfer så mye jeg vil.

Grei deal, sålenge jeg slapp unna månedspris, og halv pris på surf.

Lenke til kommentar

Fra Netcombloggen

"den 05.11.10 kl. 15:26 ingeandresen:

For å være tydelig: informasjon om leveranse uke 46/47 er gitt av HTC.

Telefonene er fortsatt ikke sendt fra deres lager.

Når HTC sender telefonene til oss vet vi sikkert når vi kan levere videre.

Da sender vi sms til kunder som har bestilt."

Lenke til kommentar

Ok, nå trenger jeg litt råd ang hva jeg skal gjøre. Skal jeg avbestille hos NetCom og heller vente til jeg finner en annen nettbutikk som selger den.

Eller skal jeg la orderen stå å håpe på at de får den inn før det har gått 14 dager. Hva er sannsynligheten for det?

Mvh

Wrath of The Duck

Det er helt umulig å vite. Hvis du får tak i telefonen hos andre til en grei pris så er det bare å vise netcom fingeren.

Lenke til kommentar

Fant ut at de hadde fått in DHD på den lokale expert sjappa her, dog telenorlåst. Noen som vet om det går an å få kode til å låse opp telefonen fra telenor?

Skal vel bare være å ringe 09000 så fikser de det for deg.

Lenke til kommentar

Snakket med en på Komplett i dag, han sa de får inn et nytt parti i løpet av helgen.

Han skjekket dog bare DHD låst til Telenor. DHD uten abonnement vet jeg ikke.

Han sa jeg var reservert en av disse, så forhåpentlig vis har jeg en splitter ny HTC Desire HD i hånden i løpet av en uke :new_woot:

Edit: Bestillte 31. Oktober.

Endret av Tepose.
Lenke til kommentar

Fant ut at de hadde fått in DHD på den lokale expert sjappa her, dog telenorlåst. Noen som vet om det går an å få kode til å låse opp telefonen fra telenor?

Skal vel bare være å ringe 09000 så fikser de det for deg.

Ja det jeg kanskje trodde og, men de på expert sa det ikke gikk, eller at det kosta 600,-. Noen som har gjort dette som kan bekrefte/avbekrefte?

Lenke til kommentar

Elkjøp og Lefdal hadde den på lager i nettbutikken tidligere i dag, har bestilt fra Elkjøp selv og lar Netcom bestillingen ligge aktivt inntil har bekreftelse på at den er sendt. "Byttet" abonnement fra Chess til Netcom siden Chess ikke hadde den i nettbutikken før flere dager etter lanseringen. Med det vi vet nå så hadde jo ikke akkurat dette spilt noen rolle siden det er samme Donald firmaet som håndterer mobilene for begge selskapene.

Lenke til kommentar

Ok, nå trenger jeg litt råd ang hva jeg skal gjøre. Skal jeg avbestille hos NetCom og heller vente til jeg finner en annen nettbutikk som selger den.

Eller skal jeg la orderen stå å håpe på at de får den inn før det har gått 14 dager. Hva er sannsynligheten for det?

Mvh

Wrath of The Duck

Det er helt umulig å vite. Hvis du får tak i telefonen hos andre til en grei pris så er det bare å vise netcom fingeren.

Ta kontakt med alle Telebutikken forhandlere i distriktet, jeg fant min på Strømmen Storsenter. De hadde 3 igjen på Liertoppen for en time siden. 2490,- med Iconnect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...