Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har fått avik i posten fra moobi, jeg tror kanskje de trekker mobilen tilbake om det som står i denne tråden tidligere stemmer, at de har tatt inn desire i stedet for HD laugh.gif

Har hørt noe om det jeg også. Triste saker. Jaja lucky B. Du som har fått den :D

EDIT: Det ble vist dobbelpost :blush:

Endret av nwB.ViPeR
Lenke til kommentar

Til dere som har fått avik i posten fra moobi, jeg tror kanskje de trekker mobilen tilbake om det som står i denne tråden tidligere stemmer, at de har tatt inn desire i stedet for HD laugh.gif

Har hørt noe om det jeg også. Triste saker. Jaja lucky B. Du som har fått den :D

Hva mener dere med "trekker tilbake"? At bestillingene våre blir borte og at vi får pengene tilbake?

Christian

Lenke til kommentar

Hva mener dere med "trekker tilbake"? At bestillingene våre blir borte og at vi får pengene tilbake?

Christian

Tenker at de som får desire blir tilbakekalt også får du DHD når den kommer.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å avbestille fra Netcom.

Da har jeg tenkt å bestille en telefon med Tele 2, kan jeg da bestille med "gavepakka" til 89kr? Sånn at du kan ringe så mye du vil, sende så mange sms/mms du vil og bruker så mye data du vil.

Er bare å avbestille. De må først sende tilbake Desire og få inn Desire HD igjen. Noe sier meg at jeg ikke får mobilen før etter den 25. eller no. Så nå skal jeg sende mail og si at jeg ikke gidder ventinga mer. Tror jeg bare kjøper den uten abb. og bruker mitt nåværende simkort. Hvem er det som har mest av DHD? Komplett? Ser at det er billigere på Amentio..

Lenke til kommentar

Siste fra Facebook

"Få Mest Mulig ut av NetCom

Hei!

Jeg har ikke sagt at vi ikke har bestilt HD.

Vil bare bringe på det rene at både HTC Desire og HTC Desire HD er bestilt. Misforståelsen jeg nevnte tidligere i dag, var angående hva som var ankommet på lager, og altså ikke hva som er best...ilt.

10.desember gjelder NYE bestillinger, ikke alle som bestilte da det sto forventet 26.10. Jeg håper virkelig på en avklaring i morgen.

Mvh Ellen Vis mer

for 11 minutter siden"

EDIT: Kanskje de "klarsynte" fikk rett denne gangen likevel :whistle:

Endret av oleanl
Lenke til kommentar

Det virker for meg som om det kanskje blir missforstått litt her, altså at det ikke ble bestilt inn Desire istedenfor HD, men att NetCom kundeservice har fått oppgitt Desire-status som HD-status fra Moobi. Ikke at jeg sitter i HD-kø selv, men frykter for tilsvarende tilstander neste uke når min Z etter planen skal komme. Er dypt skuffet over Moobi (og tildels NetCom som ikke virker direkte overivrige etter å ta tak i dette) som har latt det gå så langt, fullstendig ukoordinert brukerstøtte og stadig feilinformasjon - og ikke en gang ett halvveis forsøk på å beklage det.

*edit*

Oups, skrev det jeg skrev og måtte ut bed bikkja før jeg fikk lest over og sendt. Da har i alle fall mine misstanker blitt bekreftet.

Endret av DOD
Lenke til kommentar

Siste fra Facebook

Hei!

Vil bare bringe på det rene at både HTC Desire og HTC Desire HD er bestilt. Misforståelsen jeg nevnte tidligere i dag, var angående hva som var ankommet på lager, og altså ikke hva som er best...ilt.

10.desember gjelder NYE bestillinger, ikke alle som bestilte da det sto forventet 26.10. Jeg håper virkelig på en avklaring i morgen.

Mvh Ellen Vis mer

for 11 minutter siden"

Får virkelig håpe at dette stemmer!

Sitter å lurer på når Netcom/Moobi har tenkt å innformere kundene som har bestilt DHD om at telefonen er blitt forsinket... Er vell ingen som har fått noen beskjed av dem, blir litt feil at kunden må ta kontakt for å finne ut dette.

Mener å huske at sist jeg bestilte telefon fra Netcom fikk jeg med et gratis headsett pga sen levering, håper virkelig at dem gir oss noen form for kompensasjon denne gangen også! :)

Lenke til kommentar

Uansett hvem sin feil dette er så har Netcom og Moobi opptrådt dårlig. Det jeg prøvde å få svar på hvorfor i all verden både kunder hos chess og tele2 har fått telefoner gjennom Moobi uten at Netcom har fått en enste (for privatmarked). Det fikk jeg ikke svar. Har de blitt nedprioriter av Htc eller Moobi? Har de lovet ut for mange telefoner? Hadde vært interessant å vite hva som foregår bak kulissene. Tviler på at vi får svar eller noen for kompensasjon for dette.

Lenke til kommentar

Siste fra Facebook

Hei!

Mvh Ellen Vis mer

for 11 minutter siden"

Det er bra at mange her også poster på FB til Netcom, da blir det nok fart på sakene. Regner med at vi får et ordentlig svar imorgen. Har jo tatt av med folk som kommer ut nå og sier hvor misfornøyde de er.

Endret av vilhelm
Lenke til kommentar

Siste fra Facebook

Hei!

Mvh Ellen Vis mer

for 11 minutter siden"

Det er bra at mange her også poster på FB til Netcom, da blir det nok fart på sakene. Regner med at vi får et ordentlig svar imorgen. Har jo tatt av med folk som kommer ut nå og sier hvor misfornøyde de er.

Hei alle sammen!

Har aldri sett maken. Trodde jeg kunne få vite noe mer om erfaringene folk har med DHD men istedenfor så er det bare klaging og syting i forhold til Netcom og andre. Alt bare dreier seg om sporingsnummer, har den kommet, nei ikke nå, jeg klarer ikke å vente, kjøper i byen, jeg avbestiller, ubekreftet dato osv. osv. Så slitsomt å så barnslig bare å høre om disse desperate utsagn. Det høres av og til ut som om det dreier seg om liv og død. Dere fleste av dere har hatt og eller har gode mobiler så hvorfor så mye mas? dere bør opprette en egen klage tråd som har bare med klaging å gjøre på sporing, netcom osv. Bare vent mobilen kommer når den kommer.

Lenke til kommentar

Siste fra Facebook

Hei!

Mvh Ellen Vis mer

for 11 minutter siden"

Hei alle sammen!

Har aldri sett maken. Trodde jeg kunne få vite noe mer om erfaringene folk har med DHD men istedenfor så er det bare klaging og syting i forhold til Netcom og andre. Alt bare dreier seg om sporingsnummer, har den kommet, nei ikke nå, jeg klarer ikke å vente, kjøper i byen, jeg avbestiller, ubekreftet dato osv. osv. Så slitsomt å så barnslig bare å høre om disse desperate utsagn. Det høres av og til ut som om det dreier seg om liv og død. Dere fleste av dere har hatt og eller har gode mobiler så hvorfor så mye mas? dere bør opprette en egen klage tråd som har bare med klaging å gjøre på sporing, netcom osv. Bare vent mobilen kommer når den kommer.

Du er fra og med nå min nye helt.

Lenke til kommentar

Nå når alle telefoner får micro USB, er en micro USB lader en micro USB lader? Kan jeg foreksempel bruke min Nokia USB billader eller f.eks reiselader til å lade min Desire HD? Eller en annen lader til et annet telefon merke?

Eller bør man kjøpe laderene som er laget av HTC? Er det noen forskjell i spenning osv? Kan man gjøre skade ved å bruke feil USB lader?

Og kan man bruke hvilken som helst USB kabel til telefonen?

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Du er fra og med nå min nye helt.

Stilig at helten din er en som klager over at det er så mye klaging.

Det er litt herlig at en som ønsker at tråden skal være mer rettet mot erfaringer med telefonen, bidrar med enda en post som handler om akkurat det han ikke ønsker diskusjonen skal handle om.

Lenke til kommentar

Nå når alle telefoner får micro USB, er en micro USB lader en micro USB lader? Kan jeg foreksempel bruke min Nokia USB billader eller f.eks reiselader til å lade min Desire HD? Eller en annen lader til et annet telefon merke?

Eller bør man kjøpe laderene som er laget av HTC? Er det noen forskjell i spenning osv? Kan man gjøre skade ved å bruke feil USB lader?

Og kan man bruke hvilken som helst USB kabel til telefonen?

Tror i ihvertfall du kan bruke hvilken som helst usb port. Usikker på om det er forskjell i selve kabelen, men det tviler jeg sterkt på. 5 V er maks ut i fra en usb uansett.

Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...