Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Veit nokon kortid det går an å få kjøpt HTC Desire HD frå telenor sine sider? Har sjekket der kvar dag, og dei lister opp berre den nordiske utgåven av HTC Desire.

Samme her. Finner den ikke :thumbdown:

Var på Telenor.se Der hadde de telefonen + mange bedre tilbud. Irriterende!! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om Moobi har brukt samme taktikk som Lefdal/Elkjøp her. Blir ikke frivillig handling på meg fra en av de bedriftene igjen! Takk til komplett.no for at jeg sitter å skriver på denne telefonen nå :)

Har sendt en mail til Moobi der jeg sa jeg avbestiller hvis dere ikke klarer å få sendt meg en telefon snart, eller iallefall gi et ærlig svar på når jeg kan vente meg den. Såå får håpe de oppfører seg LITT seriøst og gir et ærlig svar.

Lenke til kommentar

Noen som vet en enkel måte å få overført alt fra min desire til Desire HD? med vanlig blåtann ville ikke ta sms.

er det noen som vet om et sted i oslo området som selger htc sin standard pouch?

nå har jeg fiklet med telefonen i to timer.

fra å gå fra en amoled til slcd er ihvertfall en klar forskjell...det er en svakere skjerm...selv om den er knallbra.

hvorfor plasserer man minijack på undersiden for meg er uforståelig :)

ellers blir telefonen bedre og bedre.....

Lenke til kommentar

Ser ut som om Moobi har brukt samme taktikk som Lefdal/Elkjøp her. Blir ikke frivillig handling på meg fra en av de bedriftene igjen! Takk til komplett.no for at jeg sitter å skriver på denne telefonen nå :)

Har sendt en mail til Moobi der jeg sa jeg avbestiller hvis dere ikke klarer å få sendt meg en telefon snart, eller iallefall gi et ærlig svar på når jeg kan vente meg den. Såå får håpe de oppfører seg LITT seriøst og gir et ærlig svar.

Flott :D Når bestilte du? Jeg kunne hatt telefonen for lengst nå. Moobi må skjerpe seg

Lenke til kommentar

Jeg har fått litt kalde føtter ovenfor denne telefonen

Den er ikke så kjempemye større enn ip4 eller galaxy s, men de ekstra milimetrene den har får den til å "bikke over" til å egentlig bli for stor.

Er heller ikke så alt for imponert over android, jeg har sittet og irritert meg over min nokia 5800 og dens symbian sjit i en god stund nå, det er hovedgrunnen til at jeg ville ha ny mobil, men android er jo nesten like krøkkete (jeg får for eksempel ikke skrudd av vibreringen som kommer hver eneste gang jeg skriver en bokstav i en tekstmelding)

Tror dere det er mulig å få solgt telefonen for en ok pris på f.eks finn ?

Den er brukt (i ca 1 time totalt :p) og har jo ikke operatørlås.

Eller kommer folk til å tro at det er mistenkelig at jeg skal selge den etter så lite bruk ?

Lenke til kommentar

Den er ikke så kjempemye større enn ip4 eller galaxy s, men de ekstra milimetrene den har får den til å "bikke over" til å egentlig bli for stor.

Er heller ikke så alt for imponert over android, jeg har sittet og irritert meg over min nokia 5800 og dens symbian sjit i en god stund nå, det er hovedgrunnen til at jeg ville ha ny mobil, men android er jo nesten like krøkkete (jeg får for eksempel ikke skrudd av vibreringen som kommer hver eneste gang jeg skriver en bokstav i en tekstmelding)

Eller kommer folk til å tro at det er mistenkelig at jeg skal selge den etter så lite bruk ?

Er du ikke rimelig utålmodig, hvis du gir et nytt operativsystem kun en time tilvenning???

En uke minimum, vil jeg si. Da jeg gikk fra Nokia, til HTC winmobil var det stor overgang, men synes det ble bra etterhvert. Var alltid litt kløn å skifte mellom Ericsson og Nokia i gamle dager pga forskjellig oppsett av mellomrom, komma, punktum etc. men det gikk seg fort til.

Lenke til kommentar

Gå inn på innstillinger - Lyd og fjern haken for vibrasjonsfeedback :thumbup:

Lenke til kommentar

Det skader jo aldri å prøve!:) Det kommer jo selvfølgelig an på hvilken pris du legger den ut for, men det virker jo som om den er ettertraktet...

Lenke til kommentar

Haha, så du har testet android en time og har funnet ut at du skal selge telefonen fordi du ikke får av vibreringen når du skriver? Som forøverlig er VELDIG lett å gjøre :p Jaja, kanskje Nokia 3210 er mer for deg? :)

Lenke til kommentar

Hmm, nå har min ucan2 / moobi status plutselig endret seg til "Godk lev", betyr det at den blir sendt ut snart eller hva ? Er det egentlig en eneste her som har fått fra moobi enda ?

Det har stått det på min også helt siden jeg bestilte, så jeg tror dessverre ikke det betyr noe spesielt...

Lenke til kommentar

Telehuset Mercursenteret Trondheim fikk besøk av meg i går kveld :innocent:

... Moobi farer bare med løgn, ringte og avbestillte der i dag tidlig.

Lurte på hva som skjedde hos de, han sa at de desverre ikke hadde fått inn noen tlf enda i dag kl 13, lurte på hvorfor de sa at min bestilling skulle blbi sendt både forrige fredag og i går dag tidlig, men det var feil informasjon sa han, å beklaget,,, aldri om jeg skal handle fra Netcom eller Mobbi mere... dritt forhandlere å løgnere!!!

De hadde altså ikke fått inn telefonen til kl 13.00 idag. Noen andre hørt noe annet?

Hmm, nå har min ucan2 / moobi status plutselig endret seg til "Godk lev", betyr det at den blir sendt ut snart eller hva ? Er det egentlig en eneste her som har fått fra moobi enda ?

Hvor står status?

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Telehuset Mercursenteret Trondheim fikk besøk av meg i går kveld :innocent:

... Moobi farer bare med løgn, ringte og avbestillte der i dag tidlig.

Lurte på hva som skjedde hos de, han sa at de desverre ikke hadde fått inn noen tlf enda i dag kl 13, lurte på hvorfor de sa at min bestilling skulle blbi sendt både forrige fredag og i går dag tidlig, men det var feil informasjon sa han, å beklaget,,, aldri om jeg skal handle fra Netcom eller Mobbi mere... dritt forhandlere å løgnere!!!

De hadde altså ikke fått inn telefonen til kl 13.00 idag. Noen andre hørt noe annet?

Fikk beskjed om at de hadde fått den på lager og at min telefon skulle sendes i morgen.

Gjenstår selvsagt å se om det stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...