Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Så bra at flere og flere innser at Apple sin iPhone ikke er noe revolusjonerende telefon og OS. Telefonen er prikk lit som den første utgaven. Operativsystemet lar deg ikke gjøre noe annet enn å flytte en side frem og tilbake. Hadde jeg brukt iPhone hadde jeg kjedet meg ihjel :p Android gir så utallig mye mer muligheter enn IOS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er kjedelig etter en periode. Men det er også derfor Apple står så sterkt med iOS. Det er forutsigbart og lettfattelig. iOS er ikke for nørder som vil har femhundreogførti muligheter per side. Hadde aldri klart å leve med min iPhone om jeg ikke hadde befridd den fra fengsel.

Nå slipper jeg snart det.

Men det er ikke dermed sagt at iOS er dårlig eller mindre brukbart.

Alle har sine favoritter.

Lenke til kommentar

På den sammenligningen har jo HTC Desire HD mindre batteri enn Desire... Mulig programvaren i den vil minske batteribruken, men all den programvaren vil vi få på HTC Desire, enten via HTC eller via custom ROMs

Regner med at krymping av CPU har litt å si i dette tilfellet og.. Desire har jo 65nm, mens HD får 45nm..

Lenke til kommentar

På den sammenligningen har jo HTC Desire HD mindre batteri enn Desire... Mulig programvaren i den vil minske batteribruken, men all den programvaren vil vi få på HTC Desire, enten via HTC eller via custom ROMs

Regner med at krymping av CPU har litt å si i dette tilfellet og.. Desire har jo 65nm, mens HD får 45nm..

Men så er det jo hovedsaklig skjermen som er den største CPU-drainen på en telefon som er i bruk... Bedre CPU vil såklart hjelpe stort i mange tilfeller, men det er fortsatt skjermen som er den største synderen

Lenke til kommentar

har akkurat lest hele denne tråden, og må si at moonman har mange gode innlegg. Tror dette kan bli min nye tlf, og jeg er nyskjerrig på hvordan windows tlf blir.

Det som gjør at jeg ikke har trykket meg inn i nettbutikken for å bestille er at vi pleier å kjøpe ny mobil til hverandre til jul, og jeg har en bitteliten tro på at kanskje htc kommer med en helt ny tlf som vi kan kalle flaggskip til jul. Noen som tenker på det, eller har hørt noe rykter?

det var jo snakk om en glacier eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg har svært liten tro på at de kommer med enda en telefon før jul. HTC Desire kom ut for en god del måneder siden, og disse telefonene blir annonsert først nå. Kanskje det begynner å gå rykter om nye planlagte telefoner rundt juletider, men da vil jo de fortsatt være langt unna. Tror Desire HD eller Desire Z vil være de beste valgene for de som vil ha ny telefon i nær framtid.

Lenke til kommentar

Jeg har svært liten tro på at de kommer med enda en telefon før jul. HTC Desire kom ut for en god del måneder siden, og disse telefonene blir annonsert først nå. Kanskje det begynner å gå rykter om nye planlagte telefoner rundt juletider, men da vil jo de fortsatt være langt unna. Tror Desire HD eller Desire Z vil være de beste valgene for de som vil ha ny telefon i nær framtid.

kjekt med innspill, mulig det stemmer :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til leverandør som selger denne med abbonement? Jeg er på utkikk etter et abb som gjerne har inkludert litt datatrafikk og som samtidig ikke har så altfor høy totalpris. Foreløpig ser NetCom iConnect ut som en vinner. Fri nettbruk og totalpris på 5375,-.

Dette abb'et har dog litt høy sms-pris :/

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til leverandør som selger denne med abbonement? Jeg er på utkikk etter et abb som gjerne har inkludert litt datatrafikk og som samtidig ikke har så altfor høy totalpris. Foreløpig ser NetCom iConnect ut som en vinner. Fri nettbruk og totalpris på 5375,-.

her: https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/htc/htc-desire-hd velg med itouch som har gratis nettbruk.

Lenke til kommentar

her: https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/htc/htc-desire-hd velg med itouch som har gratis nettbruk.

iTouch (Chess) har 500mb med internett og 0,39,- for sms.

iConnect (Netcom) har fri bruk (full fart opp til 6gb per måned) og 0,59,- per sms.

Bruker du mer enn 500mb per måned er netcom det beste. Under er Chess best imo.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Jeg mistenker HTC for å lure oss litt her. Jeg tror HTC Desires batteri-levetid er oppgitt slik den var da telefonen kom ut, og før de fikk bedre batteri-levetid ut av telefonen vha oppdateringene. Mens HDs batteri-levetid altså er bedre fordi de har oppgitt den etter at oppdateringene kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...