Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk stil.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en uke på meg på å skrive en Engelsk stil, vi hadde flere valgmuligheter, og jeg valgte oppgaven som var å skrive etter tittelen "The hunting trip" (Litt rart navn?).

Historien er at det er jeg-personen og "Tom" som skal ut på jakt, med sin hund Champ; en Beagle. Dem finner seg en finfin plass på toppen av en klippe, og camper der for natten. Dagen etterpå står dem opp tidlig, og går lengre innover skogen dem er i. Der møter dem en elg, som dem forsøker og jage/skyte (Kan desverre ikke mye om jakt), og det ender opp med at dem jager dem tilbake til campen. Elgen løper rundt forvirret, og river ned teltet. Elgen blir helt hysterisk, og tramper rundt og dytter da (desverre) hunden utfor klippen.

Er en Beagle en Elgjakthund?

Noen bra tips til meg?

Sånn er den blitt foreløpig:

The hunting trip

It was a fresh morning out in the woods, so I decided to call my friend Tom and ask him if he wanted to go hunting with me.

About time you asked me. He said.

I made some coffee, and a few sandwiches, and agreed with myself to choose the 270 caliber rifle. It was a month old, and I had only used it twice. It had a fresh tiger blue paintjob. About ten minutes later, me and Tom were already on our way to the woods. He had also made some sandwiches, and he brought his dog with him; Champ, a Beagle. We began taking things out of the car, and walking into the woods on the path, while we were talking. We found a good spot on the top of a cliff, and started unpacking our bags, and setting up our tents. It was a quiet night; we decided to go to bed early so we could start hunting at about 6-7 in the morning.

Endret av pearL1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved første øyekast ville jeg forandret litt, sånn at det blir som dette: (det i grønt er der jeg har forandret litt på. Det i parantes er bare for å vise at her slettet jeg noe.

Dette er langt ifra et fasit, er bare min meining.

The hunting trip

It was a beautiful morning (slettet tekst), so I decided to call my friend Tom and ask him if he wanted to go hunting (slettet tekst).

"About time you asked me", he said.

I made some coffee, and a few sandwiches, and agreed with myself to choose the 270 caliber rifle. It was a month old, and had only been used twice. It had a fresh tiger blue paintjob.

About ten minutes later, Tom and I were (slettet tekst) on our way to the woods. He too had made some sandwiches, and (slettet tekst) brought his dog, Champ, along for the trip. Champ was a 4 year old Beagle.

We unloaded the car, and followed a path into the woods, while we were talking.

We found a good spot on the top of a cliff, and started unpacking our bags, and setting up camp.

It was a quiet night; we decided to go to bed early so we could start hunting at about 6-7 in the morning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...