lulzlul Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ahhrrrrg! Jeg sliter med å finne funksjonene jeg vil ha i vista/word 2010 - kan noen hjelpe? Jeg vil markere overskrifter, underoverskrifter osv... med nummerering slik at dette går av seg selv. Eks. 1. Overskrift 1 1.1. Overskrift 2 1.1.1. Overskrift 3 2. Overskrift 1 2.1. Overskrift 2 osv... Jeg får markert overskriften og går på endre stil, eller lage ny stil - og går så inn på nummerering, men jeg finner ikke "flere nivåer" eller helst "samkjør flere nivåer med overskrift1, 2 osv.." slik det har vært på tidligere word varianter. Jeg prøvde å gå på "definer nytt tallformat" og der kan man legge til flere tallformat altså fra 1. til 1.1.1 osv, men da begynner alle på 3 nivåer... Vet noen hvordan jeg skal ordne dette i vista/word 2010? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Word 2007, som bør være temmelig likt. Velg Modify for aktuell overskrift. Velg Format nede i venstre hjørne Velg Numbering og definer ønsket oppsett. Endret 15. september 2010 av SamBell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå