tolsen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har lett lenge etter en webshop som har trv33 på lager til en anstendig pris. Bestilte tilslutt hos xd.no til litt over 7000 (fordi de hadde kortest leveringstid).. Ringte dem i dag og de kunne fortelle at de ikke klarte å skaffe flere kamera av denne typen på lang tid. Dermed ble den ordren kansellert. Var tilfeldigvis inne på sidene til Expert for å sjekke priser, da jeg endte opp på sidene til BestBuy, og der fant jeg kameraet til 6990,- og de hadde det til og med på lager!! Så kameraet mitt blir sendt i morra tidlig, og jeg har det sannsynligvis før helga Da jeg bestilte (klokka 14.30) hadde de 43 kamera igjen så det er fortsatt muligheter.. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hvor fant du ut hvor mange de hadde på lager? Lenke til kommentar
tolsen Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Han jeg bestilte kamera av (jeg ringte) fortalte hvor mange de hadde igjen ;-) Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 ringte jeg også nå, han ville ikke ut med eksakt tall, han bare sa de hadde igjen. Vurdere å returnere mitt. Bruke angrefristen Så kjøpe derfra, betalte 1000 kroner mer, gadd ikke vente på komplett Lenke til kommentar
grey Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Sjekket prisen på "BestBuy" (?) og den var blitt 7995 for kameraet. De har måttet kjøpe inn et "bundlet" parti med 5 DV tapes og original bæreveske så da ble prisen 1000 kr høyere... Jeg har stått på venteliste hos Telebutikken ii over 2 mnd nå så i går kastet jeg inn hånkledet og avbestilte derfra og la inn ordre hos bestbuy. Veske og DV tapes trenger jeg jo uansett (selv om de var noe dyre...). Lenke til kommentar
omlid Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ringde på mandag då hadde dei 60 kamera på lager. Eg bestilte mitt i går og var ein av dei aller siste som fekk det, dei har bestil inn 15 ny kamera som dei skulle få i dag. Så eg har vel mitt før helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå