Dimethyltryptamine Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Sikkert noe enkelt, men jeg får ikke dette bakgrunns bildet til å bli som jeg vil.. Link: - CSS: @charset "utf-8"; /* CSS Document */ * { margin:0; padding:0; background: url(http://-/start/images/bgnews.jpg); /*background-position: top center;*/ /* background-repeat: repeat-y; */ background-repeat: no-repeat; /*background-color: #white; */ } #title { text-align: center; text-shadow: #6374AB 20px -12px 2px; font-size: 150%; } #news { margin-top: 10%; margin-left: 35%; } Hva er det jeg gjør feil? Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Du har glemt å si hvordan du vil det skal se ut... Å bytte ut: * { med body { Gjør kanskje det du vil.. hvem vet? Endret 15. september 2010 av blackbrrd Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Legg det på body eller #title, #news eller noe. Legger du det på * får du det bildet som bakgrunn i _alle_ ting på nettsiden. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Du har glemt å si hvordan du vil det skal se ut... Å bytte ut: * { med body { Gjør kanskje det du vil.. hvem vet? Jaja, det var ikke være. Hehe Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå