RBW Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Denne skjermkortkjøleren takler høy overklokking samtidig som støynivået holdes nede. Les mer Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Disse kjølerne minner meg bare mer og mer om en grill. Eneste som mangler nå er flintstek og pølser. 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 To fluer i en smekk.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) er kommet veldig mange fine high-end kjølere til gpu siste år. men savner litt en mer helhetlig løsning så man kløler minne gpu og vrm i ett. blir mange små kjøleribber i tilegg denne ser forresten ut til å kunne være et råskinn av en lav-profil kjøler. må ikke glemme Thermalright spitfire Endret 15. september 2010 av leifeinar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Blir litt ubrukelig for min del også når jeg må så godt som kjøre passiv kjøling på vram'en. Btw, den spitfire så RÅ ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Disse kjølerne minner meg bare mer og mer om en grill. Eneste som mangler nå er flintstek og pølser. HEHE! Se for meg den kjøleren passivt på et GTX 480 med burgeren på toppen i et slik kabinett: Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 er kommet veldig mange fine high-end kjølere til gpu siste år. men savner litt en mer helhetlig løsning så man kløler minne gpu og vrm i ett. blir mange små kjøleribber i tilegg denne ser forresten ut til å kunne være et råskinn av en lav-profil kjøler. må ikke glemme Thermalright spitfire Litt offtopic, men sier han ikke 5850, ikke 5870 som det står i tittelen? OT: Var da veldig stor, får den plass i et vanlig kabinett? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er et HD 5870 Eyefinity som omtales i videoen. Bare å se på utgangene bak på korte. Digger forresten LinusTechTips. Han har en utrolig karisma og entusiasme bak videoene sine. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hmm.. Har lenge vært på utgikk etter noe som jeg kan montere på GTX480 skjermkortet så jeg slipper at den høres ut som en støvsuger hver gang jeg spiller.. Det bryr meg riktignok ikke så alt for mye, for jeg merker fint lite til støyen mens jeg spiller, og det går knapt 3min fra spillet er skrudd av til vifta er på et helt akseptabelt nivå igjen, men kunne uansett ha tenkt meg å gjort noe med kjøleløsninga uansett. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg liker nå helst å kjøpe ferdig montert kjøler for skjermkortet. Da blir hva som leveres fra forskjellige skjermkortprodusenter det viktigste å få med seg for min del. Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 det heter ikke ATI kort, men AMD Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 er kommet veldig mange fine high-end kjølere til gpu siste år. men savner litt en mer helhetlig løsning så man kløler minne gpu og vrm i ett. blir mange små kjøleribber i tilegg denne ser forresten ut til å kunne være et råskinn av en lav-profil kjøler. må ikke glemme Thermalright spitfire Ja, som du sier, mange fine produkter i det siste, men litt stress med vrm også, det varierer jo litt etter desginet på selve GPUen også, men det var det som var begrensende sist jeg kjøpte kjøler. GPUen er så godt kjølt at den knapt stiger i temp selv med en ekstremt saktegående vifte. Disse store ribbene er veldig effektive. AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det ser ut til at det er kjøleflaten som begrenser effektiviteten til denne kjøleren, så viften må med andre ord presse en god del luft gjennom der. Jeg ville nesten vurdert å vinkle selve ribben i en annen retning slik at det blir enklere å få en luftstrøm gjennom, men det hadde blitt et kort på 8-slotter da det heter ikke ATI kort, men AMD Feil av to grunner:1) ATI-kort skrives med bindestrek 2) Det er fremtidige produkt som lanseres under AMD-navnet. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sier bare en ting: VANNKJØLING Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 AMD klarer ikke å riste av ATi navnet her igården... Her blir fremtidige kort kallt for ATi enten de vil eller ei. Tror faktisk jeg skal strekke meg så langt som å bytte navnene i driver fila før jeg installerer også. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lurer på om det er plass til to slike på et 4870x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå