Gjest Lurer Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg hadde nettopp mensen for første gang på 3 måneder (har droppa den med p-piller) og hadde helt normal mens en uke. De to siste dagene har jeg våknet tidlig og har måttet løpe på do for å spy og er kvalm mesteparten av dagen. Vi hadde sex uten beskyttelse dagen før jeg fikk mensen. Kan jeg være gravid? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har du hatt sex er svaret alltid ja på spørsmålet om du kan være gravid. Eggløsningen er tho ikke dagen før mensen, så sånn sett, lite sannsynlig. Men selv om dere brukte prevansjon tildligere, så kan det ha feilet. Ta en test, du. Får kjøpt dem på apoteket og i enkelte dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du BØR absolutt ikke ha klart bli gravid, siden man vanligvis ikke er på to forskjellige steder i syklus (menstruasjon og eggløsning) samtidig. Vent allikevel noen uker (er det ikke tre?) og se om en graviditetstest har svaret. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Normalt, to uker. Men om hcg-nivået er høyt nok til å gi symptomer (ref: kvalmen og oppkastet), så er det også høyt nok til å slå ut på en graviditetstest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå