Tåkelys Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Har en cinet masin med et rart problem. Etter at maskinen er slått av, fortsetter viften å gå. Er sikker på at maskinen er av, fordi lysene på kabinettet er av. Det er bare en vifte i maskinen,CPU viften. Den har ikke oppført seg slik før. For å få viften til å stoppe, må jeg trekke ut strømkontakten. Noen som har noen ideer? Celeron 733 Asus cusl 2-m 128 ram Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Har egentlig ikke noe tips... oppdater bios eller no? Uansett er det jo bare kult å ha en litt standhaftig vifte :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 kult ?? opplevde det samme med PSU viften min, det var dønn kjett å høre på, dermed så fikk jeg bytta PSU'n =) gjør det samme med CPU vifta, eller bytt tilkoplings plass.. (når du har skrudd av PC'n så skal det i teorien ikke være strøm nok på HK til å dra ei vifte) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 hehe. Ja den er jo litt standhaftig da. Det rare er at det bare plutselig begynte å skje. Har ikke byttet eller gjort noe med den PC-en. Er en jeg bruker/brukte i nettverk. Den nekter å virke i nettverket også. Det skjedde også plutselig. Men den skal være forsiktig. For plutselig så kaster jeg den. Da kan den bare ha det så godt :smile: Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 CrrEEEppYY DU BLIR GJEMSØKT AV Et DATA SPØKELSE BBBuhhhh Jeg hadde pissa på meg hvis det hadde sssskkkeeddd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå