Avean Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Alt ser bra ut i IE8 og alt av kode validert uten feil. Men enkelte divs ser jeg blir kasta omkring i IE7 og IE6. Er ikke noe spesielt med posisjoneringen på de heller. Jeg posisjonerer de med position: absolute; left: 100px; osv osv . Perfekt i IE8 men IE7 kaster opp tydeligvis av det der Noen som har noe tips på hva IE7 og IE6 ikke liker av CSS koden? Det eneste jeg ser er jo at koden min ikke validerer som CSS 1 på noen måte. Så hvis IE7 brukte det så blir det kluss. Min validerer fra CSS 2 og oppover . Endret 15. september 2010 av Avean Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er særdeles mye CSS som IE6 og IE7 ikke liker - blant annet posisjonering. Dog ville jeg ha droppet støtte for IE6 totalt. Men å fortelle noe om hva som er problemet ved hjelp av den infoen du gir er faktisk umulig. Men du kan starte med å søke Google etter kjente bugs når det gjelder CSS i f.eks IE7. Trolig har du et eller annet "IE7 absolute position bug". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå