Splaat Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Har en Acer Travelmate 4230 som nettopp er gjenopprettet. La inn SP3, en haug med oppdateringer og IE 8. Uheldigvis ståttet jeg på et problem med IE 8. Den vil ikke starte så jeg får verken oppdatert mer eller gjort noe annet som innebærer nettleseren. Rett etter at jeg hadde installert IE, så restartet jeg. Jeg logget inn og IE var i ferd med å gjøre de siste innstillingene, men da fikk jeg opp en feilmelding. Husker ikke hva som sto på feilmeldingen, for jeg fikk den bare opp en gang. Tenkte at det kunne hjelpe med en restart, noe som det ikke gjorde. Men jeg TROR det hadde noe med et entry point å gjøre. Må bare beklage hvis det er for dårlig info. På selve feilrapporten er det en tekstfil som er inkludert: d52c_appcompat.txt, håper det hjelper. Blir litt gal av dette problemet, så finnes det en måte å få Ie 8 til å fungere? EDIT: Problemet er nå løst Endret 15. september 2010 av Splaat Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du kan avinstallere IE8 i legg til fjern programmer. Eller du kan i start - kjør skrive inetcpl.cpl -trykk enter. Du får da opp egenskaper for internett. Velg fanen avansert - Her igjen velger du Tilbakestill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå