Gjest forrvirra Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 hei har en bestevenninde som blir rett og slett sur når jeg finner på ting med andre jenter. det som er greia er at hun sier at ho føler seg som et tredje hjul når jeg finner å ting med jenter hun også kjenner. ho vet at jeg hadde følelser for henne før. og det sa jeg til henne. det utviklet seg til et ekstremt godt vennskap. vi kan snakke om alt. det har aldri vært noe i mellom oss før, men for to uker siden var vi på samme fest. og jeg ble sliten og la meg på sofaen, så kommer hun og lener seg over meg,så leppene våre er 1-2 cm fra hverandre. og hun ser på meg en stund, og jeg snur meg for jeg vill ikke ha noe med hun å gjøre på den på den måten. og senere på kvelden sier hun at hun hadde skikkelig lyst å kysse meg. og hun kan godt sitte å kose og stryke meg på armen og slikt. men jeg har ingen følelser for hun lengre. men det er slike stunder som det jeg beskrev som får meg gira der og da. men det jeg ikke skjønner er hun har rota med alle i næreste kompiss gjengen. og hun sier slikt. hun blir sur når jeg roter eller bare finner på noe med hennes venninder. må nevne at venne gjengen og vi er 16 til 19 år gamle:P vet ikke helt hva jeg spørr men jeg blir oppgitt over hun. som i sommer da jeg dreiv med en jente. og vi dro på kino med venne gjengen. når jeg kommer hjem sier venninda mi til meg at ho ble misunnelig når ho så jeg holdt hender og sånn med denne jenta. jeg skjønner ikke hvor hun vil, vi har hat samtaler om oss og at vi ikke har følelser for hverandre. men det er visse stunder som virker sånn. hva skal jeg tro for jeg begynner å bli så jævlig lei at hun blir på meg pga andre jenter.? hva skal jeg gjøre med ho snakke med? vil ikke såre ho eller noe siden hun er faktisk min beste venn jeg har hatt på lenge. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er du/dere lesbiske/bifile? Relativt relevant. Lenke til kommentar
Gjest forrvirra Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 nei, hetro. formulerte meg litt dårlig Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Så dere er begge heterofile, men har følelser for hverandre, og roter på fest? Det er dette det hele er om? Men hvis dere er heterofile, bør det da ikke være noen sak? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er du en gutt? Lenke til kommentar
Gjest forrvirra Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Så dere er begge heterofile, men har følelser for hverandre, og roter på fest? Det er dette det hele er om? Men hvis dere er heterofile, bør det da ikke være noen sak? nei men jeg har ikke følelser for ho. ho er bare en god venninde og hun sier hun føler at vi bare er venner. men noen ganger blir det bare rart. sånne stemmninger som liksom legger opp til. vi var hos ho en gang ikkesant med masse folk og alle dro tidlig og jeg ble igjen. da satt vi liksom på sofaen og kosa og så film. men det føles godt der og da. men så utolig feil etterpå. også blir det aldri noe mer en kosing. vet bare liksom ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Gjest forrvirra Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 ja jeg er gutt:P Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det forklarer en del... Tror kanskje Ajaco tenkte at du var jente, for slik tolka jeg det med en gang.. Men tinge ner da at du må finne ut hva du vil.. Bestem deg for om du skal kjøre på, og kanskje ødelegge et vennskap, eller sette ned foten helt og bare være venner. Sånn halvveispetting funker ikke på noen måte. Du får ikke tømt deg, du får ikke sex og du mister en god venn i lengden. Bestem deg for hva du vil med denne jenta Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 tror nok at hun har følelser for deg, ihvertfall et behov for bekreftelse. virker som om hun føler en viss trygghet ved deg, og søker dermed til deg for det jeg nettopp nevnte som vi liker å kalle "bekreftelse".. hun har kanskje ikke guts til å virkelig si at hun vil være kjæresten din og ikke venn. mulighetene er egentlig så mangt. men jeg tror du må sette en intimgrense ovenfor henne, og si at pusing på armen eller klem og holde hender er helt greit for min del, men et forhold med forpliktelser vil jeg ikke risikere med tanke på at det kan ødelegge det vi har nå. fortell henne at du setter pris på henne som en venn og det får bli med det. få det fram klart og tydelig, så tror jeg dette vil ordne seg. min opplevelse er at vennskap aldri kan bli noe mer over en lengre periode. men det finnes jo unntak. lykke til, tror det går fint jeg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har vært i en sånnen situasjon før. Jeg og bestekompisen min var ca sånn som dere. Vi klengte mye, koset og var sammen hele dagen på skolen. Jeg hadde ikke følelser for han, men når han begynte og rote med andre jenter ble jeg kjempesjalu! Jeg sitter endag idag å skjønner ikke hvorfor, men jeg ble bare det. Når han begynte å prate om andre jenter han syntes var pene ble jeg sur å lei meg. Det ga seg vel og merke med tiden. Men kansje det ikke nytter å snakke med henne om det, for det kan hende at hun ikke vet helt selv hvorfor hun reagerer sånn. Er jo enten det eller at hun har følelser for deg. Vi jenter er så rare :!: Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du sier altså at et vennskap over kjønnene uansett vil forfalle over tid? Eller misforsto jeg da? Der har vi i så fall forskjellig oppfatning. Ellers er jeg enig i det du skriver, anonym. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå