abene Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Google Me skal være klar i løpet en denne høsten. Les mer Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Må innrømme at det første jeg tenkte på, var om dette ville tilsvare Windows Me Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 hehe... samme her Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Google kan klare å lykkes hvis de lar tjenesten bli en slags portal for Facebook/Twitter + legger til muligheter disse ikke har. Dvs at folk kan gjøre akkurat det de gjør på facebook.com på Google Me + mer. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jepp det hadde vært nice, også intrigert i googlekonto. Finnes nok av det for android, men for PCer er det ingen bra løsning som jeg veit om. Det bare å går på unblocked og jukse til seg alt av nettsider en bruker, 1 og 1. Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har ikke Google allerede en Facebook-konkurrent som heter Orkut? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Trodde det var Buzz jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå