faaeri Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nikon lanserer D7000, et kamera i mellomklassen med høy hastighet og oppløsning. Les mer Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Uhum, D7000 har da visselig fått kunstig horisont og har fortsatt trådløs (AWL) blitsstyring (som forgjengeren) ifølge Digital Photography Review. http://www.dpreview.com/previews/NikonD7000/ Noen som er litt morraslappe hos Akam? Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Dette er det perfekt DX kamera! Den har alt jeg har noen gang ønsket meg i et kompakt hus! Synes faktisk betjening på den ser enklere ut enn på D3-serien. Med denne har jeg løst å gå fra D3X til D3s + D7000. Stor sjanse for at jeg kjøper denne samme dagen den dukker i butikkene. Endret 15. september 2010 av GCardinal Lenke til kommentar
ChallengerV8 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 "Alle tidligre Nikonbrukere kjenner seg igjen. Nye brukere vil å få problemer med å finne fram." Dette var en selvmotsigelse. Korrektur-lesing er bortkastet tid. Dessuten som DFN påpeker. D7000 har både kunstig horisont og trådløs styring av blits. Den har også fått et helt nytt fokussystem, og ny lysmåler med den høyeste oppløsningen av alle Nikon kamera (inkl proffkameraene). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dæven - nå fikk jeg lyst til å konvertere til Nikon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg