Gå til innhold

Lokallagsorganisasjoner låne skoler gratis?

Anbefalte innlegg

Heisann! Sitter i en politisk organisasjon i Oslo som har planer om å avholde et seminar nå i November med innledninger, kurs og sånn. Det var ei som hadde hørt noe om at lokallag tilknyttet Oslo, dvs. som er tilknyttet Oslo, har det å bo i Oslo som kriterium, you get the point, kan låne skoler til slike formål gratis(i forhold til nasjonale organisasjoner som må betale for å leie).

Er det noen som vet noe om dette stemmer, evt. hvor vi må henvende oss, evt. hvor det er smart å ringe for å finne ut om det stemmer? Det er ingen planer om overnatting, bare et sted å oppholde seg fra rundt 12-17/19 en lørdag og en søndag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å ta kontakt med de aktuelle skolene? Da vil du kjapt få greie på evt pris om det koster. Jeg tror ikke det koster noe i Oslo forutsatt at det er en ikke kommersiell organisasjon, men jeg vet ikke sånn 100%. Så det beste er å ta kontakt så skal du alltids finne en skole som vil låne bort til dere og det anbefaler jeg å gjøre nå om dere skal ha seminaret i november for det kan fort bli litt fullt om dere venter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...