BakeKake Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Heisann! Sitter i en politisk organisasjon i Oslo som har planer om å avholde et seminar nå i November med innledninger, kurs og sånn. Det var ei som hadde hørt noe om at lokallag tilknyttet Oslo, dvs. som er tilknyttet Oslo, har det å bo i Oslo som kriterium, you get the point, kan låne skoler til slike formål gratis(i forhold til nasjonale organisasjoner som må betale for å leie). Er det noen som vet noe om dette stemmer, evt. hvor vi må henvende oss, evt. hvor det er smart å ringe for å finne ut om det stemmer? Det er ingen planer om overnatting, bare et sted å oppholde seg fra rundt 12-17/19 en lørdag og en søndag. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hva med å ta kontakt med de aktuelle skolene? Da vil du kjapt få greie på evt pris om det koster. Jeg tror ikke det koster noe i Oslo forutsatt at det er en ikke kommersiell organisasjon, men jeg vet ikke sånn 100%. Så det beste er å ta kontakt så skal du alltids finne en skole som vil låne bort til dere og det anbefaler jeg å gjøre nå om dere skal ha seminaret i november for det kan fort bli litt fullt om dere venter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå