Gå til innhold

Blackberry 8310 - GPS?

Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg en Blackberry 8310 som jeg kan bruke nå når jeg bor i England, med et engelsk sim-kort. Det jeg lurer på er om noen vet om denne telefonen har GPS innebygd? Har sett litt rundt på nettet - ebay og sidene til Blackberry osv, og på noen står det at det er det, mens på andre står det at det ikke er det. Så ja, jeg blir litt forvirra av det.

Føler at jeg er ganske så avhengig av en telefon med GPS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Hadde vært tøfft med rosa dalaugh.gif

Jeg har nettop kjøpt meg BlackBerry Curve 9300new_woot.gif Gleder meg som en unge til jeg får den i posten inv_biggrin.gif

Aldri hatt BlackBerry førhmm.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

vis du kjøper den fra Trigcom.no så velger du under "abonnement" --> "ingen". Så det eneste du trenger å gjøre da, er å putte inn sim-kortet i den nye mobilen. Vanskeligere er det ikkethumbup.gif

Endret av Slettet-8rOh9Y6a
Lenke til kommentar

vis du kjøper den fra Trigcom.no så velger du under "abonnement" --> "ingen". Så det eneste du trenger å gjøre da, er å putte inn sim-kortet i den nye mobilen. Vanskeligere er det ikkethumbup.gif

Mente litt mer hvordan det er å ha en BB uten Trigcom:) Om du får sendt meldinger,ringt,mms,sjekket mail,facebook og sånn:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Aahlaugh.gif Sånn som "Kraftpapir" sier, så blir det da bare mulighet til å sende SMS og å ringe... men man kan jo være på internett ved hjelp av Wi-fi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...