borgy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skal snart på opptak. Vet jeg består de fysiske testene ganske lett, men noe spesielt jeg må forberede meg på til intervjuene? Hva slags spm fikk du da du søkte? Og hvordan syns du opptaket ditt gikk? Lenke til kommentar
Jeger_en Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det viktigste er vel å være motivert for det du skal gjøre, og ikke minst ha de egenskapene avdelingen ønsker. Lenke til kommentar
xSamuraix Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har TmBn opptak nå? Hvis ja - hvor kan man søke? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Du må ha fullført førstegangsjenesten før du kan komme deg inn i TmBn. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Søknadsfristen for HRS runde 2/10 har gått ut og det er sendt ut svar til alle søkere. Ny søknadsrunde kunngjøres i januar 2011. Det skader jo uansett ikke å ringe vpv 03003 Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Skal snart på opptak. Vet jeg består de fysiske testene ganske lett, men noe spesielt jeg må forberede meg på til intervjuene? Hva slags spm fikk du da du søkte? Og hvordan syns du opptaket ditt gikk? Man skal ikke forbrede seg til det intervjuet. Hvis man "øver inn" de riktige svarene så er jo en del av poenget med intervjet borte. En del av intervjet går ut på å skaffe et bilde av hvem du er som soldat og ikke et bilde du har øvd deg på på forhånd. Er bare å være ærlig så skal det nok gå bra. Mitt opptak syntes jeg at gikk bra. Litt kluss med tidtaking på 3000m, men det blei ordna opp i. Og til sist: Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå