Simon Aldra Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 E-5 vil nok legge seg på rundt 10-12000 etter et halvt år, skulle jeg tro. Litt usikker på hvor mange måneder etter lansering jeg faktisk kjøpte, men da lå prisen rundt det nivået. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) E-5 vil nok legge seg på rundt 10-12000 etter et halvt år, skulle jeg tro. Litt usikker på hvor mange måneder etter lansering jeg faktisk kjøpte, men da lå prisen rundt det nivået. I anledning at jeg får E-5 i dag (forhåpentligvis), så vekker jeg denne tråden til live. Og konstanterer at Simon desverre tok feil vedr. prisen. Den har ikke endret seg noe. Det går jo litt forskjellige rykter om grunnen, bl.a. fordi det har vært så lite tilgang på kameraet. Men om det er fordi det er så utrolig populært eller fordi Olympus har produsert veldig få, er vel mer uklart. Det er kanskje begge deler.. Og katastrofen i Japan har sikkert ikke hjulpet heller. Jeg f.eks. har ventet 5 uker fra bestilling.. EDIT: Jeg hadde rett, mottok E-5 i dag! Endret 18. april 2011 av Zamot Lenke til kommentar
dags Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det er nok en kombinasjon av nevnte fakta. Kanskje balansen tilbud/etterspørsel blandet med Japan sympati slår ut i kundenes favør på sikt slik at ikke E-5 blir stående som det siste FourThirds DSLR i pro-segmentet? Biofos (John Foster) er forøvrig ute med sin brukerrapport og skråblikk: http://biofos.com/esystem/e5_tst.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg