Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HJELP, PCEN hakker når han får konkuranse

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Så pcen min rauk ved et lynnedslag, men den kom fort oppigjen, men ny ram og hovedkort og hele pakka

Gredde og tulle meg ut når eg skulle dele opp disken min på 2TB

Sånn at når eg va komt meg inn hadde eg bare 1 disk (C: ) på 1tb!

Jaja, er ikke allverden krise

Så, pcen kjørte herli, ingen problem 2.41 ghz x2 4gb ram (3 i bruk ..32bit)

jaja, så eg kjørte jo spill og tokk vekk vertical sync og styrte skjermkortet mitt på full ytelse, sånn eg skulle få best FPS

Jada, greide og få 180 FpS på WoW som er VELDIG bra da

Cs greier eg med så masse fps som eg vill nesten

Jaja, så eg lastet ned Sniper Ghost warrior

Kjørte det, etter 20 sekund så begynte FPS'en og droppe, SPILLET gjekk tregere og det..ja, kan tenke meg toppen 3 fps, helt forferdeli, så tok det 10sekund, så ble alt normalt

eg tenkte med en gang grafikken! så eg skrudde alt ned, men samme skjedde, men da tenkte eg kanskje det er noe ingame, kanskje ei stor sene som hakker når eg spiller, eller grafikken fra naturen, så eg sto med hodet inntil en vegg, og samme skjedde, så når alt ble normalt, brukte eg alt eg hadde og såg mitt i naturen mens eg skiftet vinkel fort!

Så eg kan garantere, pcen min har ingen problem av og kjøre det, på den graffikken, full grafikk og, den vill nokk greie det ingen problem. Men dette er ikke normal lagg, akuratt som om at når pcen min må jobbe så ..bare slepper den, den orker ikke konkuranse, jeg kan kjørte 5 WoW og alt er glatt på 120fps

Men så kan eg kjøre 2 WoW så skjer det samme prinsippet som skjer på Sniper Ghost warrior, men det varer litt kortere og mye mer sjeldent!

har klart og fikse pcene mine Inni og utpå på alle eg har hatt, men no har eg faktisk INGEN peiling og håper på at noen av dere kanskje vet hva det er?

Og/eller vise meg hvordan eg får opp den siste partisjonen min med 1TB, som eg forklarte over! , tusen takk :)

-Joakim Nesje

Endret av jokez92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...