Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger en ny PC, og trenger hjelp til å finne den rette PCen til meg, i og med at jeg ikke er så datakyndig av meg!

Er på jakt etter:

- En prisklasse på rundt 6-8000

- En som har HDMI utgang selvfølgelig

- En som har størst mulig harddisk, helst minst 500GB

- En som har god batterilevetid

- En som helst bør også selges på Lefdal (i og med at jeg får vennerabatt av en som jobber der)

- En som har ca. 15,6 tommer skjerm

- En som har en god vifte som varer lenge (Vet ikke om det er forskjell fra PC til PC, men har dårlig erfaring med vifter)

Bruker den til:

- Film

- Nedlasting

- Internett

- "Lette" spill som Football Manager, Trackmania osv...

- Har ofte mange vinduer av masse forskjellig oppe (som feks. spotify, msn, internett, skype etc. samtidig)

Ellers hadde det vært fint med andre funksjoner og tips PCen jeg er på jakt etter bør inneholde! Hadde satt veldig pris på positiv respons!

På forhånd Tusen takk

Endret av Moen22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synd at du har begrenset til lefdal, da jeg lett ville anbefalt acer aspire 5551 til 5000, som er en del rimeligere enn det du beskriver, men det er bare pga mangel på dedikert grafikkort, kjører lett trackmania o.l da. kjøpte den på expert men av en eller annen grunn har de den ikke på siden lengre.

Endret av beirch
Lenke til kommentar

vidarkri: Joda, setter pris på tipsene dine, men vil jo gjerne ha flere tips/bekreftelser på valg av PC! Er trossalt et valg du må "leve" med et par år! :)

beirch: Har hørt at acer er noe tull, men holder disse god standard? Grafikkort, er det kun for spilling, eller film/bilder osv også?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...