Gå til innhold

xp2500/stepping, finnes det oversikt over...

Raz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for hjelpa,jeg missforstod hele greia tidligere.

Spørs om jeg ikke må få meg abit NF7-s,eller har du et annet å annbefale?

Ingen problem, jeg har bare gjort samme erfaringer som du har gjort nå. Har samme hovedkort jeg og, men må si at du klarte en fin overklokk uansett. Kjører maskinen stabilt på 170*14=2380Mz?

Jeg skal bytte ut mitt a7v8x nå og har vurdert Epox 8rda3+ og Abit nf7-s 2.0. A7n8x 2.0 er jo bra, men jeg har hatt så mange asus hovedkort de siste åra så jeg vil prøve noe annet denne gangen. Uansett, alt kokte ned til layout på hovedkortet til slutt så jeg har bestemt meg for Abit.

Lenke til kommentar

nja ,prøvde meg litt på 170.men det ble ikke helt stabilt.

jeg vurderte begge de hovedkorta,kjøpte abit jeg også,sammen med denne

MCX462PLUS:

Swiftech CPU-kjøler, u/vifte

og denne FFB0812EHE:

Delta vifte, 136m³/time, 52 dB(A)

JEG GIR MEG IKKE :woot:

lurer på om jeg tabba meg litt ut,for jeg vare veldig trøtt da jeg bestilte hk.Det var fra demo varene til komplett ,og jeg lurer nå på om jeg få feil versjon,hvor menge versjoner er det av Abit NF7-S?

Tenkte jeg skulle være lur og spare litt penger vet dere,ikke mob :-?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
takk for hjelpa' date='jeg missforstod hele greia tidligere.

quote']

Ingen problem, jeg har bare gjort samme erfaringer som du har gjort nå. Har samme hovedkort jeg og, men må si at du klarte en fin overklokk uansett. Kjører maskinen stabilt på 170*14=2380Mz?

Jeg skal bytte ut mitt a7v8x nå og har vurdert Epox 8rda3+ og Abit nf7-s 2.0. A7n8x 2.0 er jo bra, men jeg har hatt så mange asus hovedkort de siste åra så jeg vil prøve noe annet denne gangen. Uansett, alt kokte ned til layout på hovedkortet til slutt så jeg har bestemt meg for Abit.

Hvordan er resultatene da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...