bjornidar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei! Er det noen her som har erfaring med gjenoppretting av bilder fra harddisk? Kom til skade for å hurtigformatere feil partisjon ved reinstallering av Windows og nå skaller jeg snart i veggen! Har forsøkt å bruke GetDataBack og Easeus men får at filene er korrupte eller for store når jeg prøver å åpne dem Vurderer sterkt å sende HD til Ibas eller liknende men tenkte jeg skulle spørre om det fantes noen kloke hoder der ute før jeg bruker noen 1000-lapper.. Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har relativt gode erfaringer med Recover My Files Lenke til kommentar
bjornidar Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Takk for svar, men får fortsatt ikke åpnet bilder (korrpute, for store eller ødelagt). Lenke til kommentar
bjornidar Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Har nå foretatt en grundig scan, men kan ikke vise bildene min.. Noen som vet hva som er feil - om jeg gjør noe feil eller om bildene rett og slett er ødelagte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå