Rankiz Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har 1500 kroner tilgode på netonnet.no fordi jeg sendte tilbake en defekt bluray brenner som de ikke hadde i sortimanget lenger. Kjøper meg bare en DVD brenner til 199kr, så lurer på om noen har noen gode tips til hva jeg burde kjøpe for rundt 1500kr? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hvis signaturen din stemmer så mangler du bare en SSD for å slippe ytelsen helt ut Link Endret 14. september 2010 av BAT 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Synes SSD er noe tull, altfor dyrt for så lite. Har allerede fylt opp 1TB med ting fra nettet, hvorfor skal jeg kjøpe SSD på 60 GB. Endret 14. september 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
BAT Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Mye mer responsivt system, raskere oppstart, programmer som kommer umiddelbart. Det er stor forskjell i fra en HDD til en SSD. Du putter kun OS, programmer og spill på SSDen. Resten legger du på det du har av lagringsdisker på 1-2TB. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Aha, tror selve programfilmappa mi er over 60 GB, men skal skjekke det ut. Noen andre forslag utenom SSD? Det eneste jeg kan tenke på i farten er kjøle "stativ" til min bærbare pc som blir veldig, veldig varm. Så skal det sant sies at laptoppen kortslutter hvis du drar ut ledningen fordi batteriet er defekt/oppbrukt. Blir brukt til kompiser som kommer på besøk og gamer da ytelsen ikke er noe å si på så lenge den ikke overopphetes. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hva med vannkjøling? Fant denne. Men problemet er at hvis jeg skal ha vannkjøling vil jeg et med gjennomsiktige kabler. Har jo en veldig god vifte, så vet ikke om vannkjøling er vits, men ser stilig ut da. Endret 14. september 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Den vannkjølingen jeg viste link til var vell bare til prossesoren og IKKE gjennomsiktige kabler? :S Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Vet fortsatt ikke hva jeg skal kjøpe. Det som er sikkert å vist er at jeg kjøper men en 2 TB harddisk og en dvd brenner. Da har jeg 500kr igjen, noen tips? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå