Klykken- Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hei. Jeg har nettopp blitt frastjålet min Nexus One, og selvfølgelig er det ingen som kan hjelpe meg med det der, ikke engang politiet. Å finne ut hvem som har satt sitt sim-kort i telefonen min koster for mye penger, sa de. Men nok om det. Jeg er derfor på utkikk etter en ny telefon, og da helst en ren androidtelefon uten modifikasjoner som f.eks Sense fra HTC. Finnes det andre telefoner enn Nexus One som er slik? Jeg er ikke interessert i "rooting" osv., bare så det er sagt. Den skal altså være "ren" direkte fra fabrikk. EDIT: Endret overskrift og delvis innhold, for å gjøre mine ønsker litt mer forståelige. Endret 15. september 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
smaylen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 litt usikker på hva du mener med "ren". Htc tatto bruker android 2. Enkel! Ikke masse tilleggsdrit man ikke trenger og man kan jo alltids velge selv hva man ønsker. Jeg er storfornøyd med min, men hør med en forhandler!=) Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Umodifisert android. Altså slik som nexus one har (hadde). Jeg er lite begeistret over f.eks Sense fra HTC, og tilsvarende fra andre produsenter. I tillegg fører dette til at fremtidige oppdateringer av OSet ikke vil forekomme. Derfor "ren androidtelefon". Finnes dette? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Oppdateringene kommer vel fra produsenten uavhenging om det ligger Sense, TouchWiz eller noe annet på toppen, så tviler på at HTC f.eks hadde gitt ut flere oppdateringer om de hadde telefoner uten Sense. De hadde jo Android telefoner før de laget Sense også. Så en ren Android telefon må nok komme fra Google selv, slik som Nexus One, som det ikke kommer mere av. Tror ikke det er noen oppfølger til denne på vei for øyeblikket, men man vet jo aldrig hva som kommer. En telefon som vil få alle fremtidlige oppdateringer tror jeg vi aldrig får se. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Så det finnes med andre ord ingen andre telefoner slik som Nexus, skjønner jeg. Var det jeg trodde. Litt synd, da jeg likte Nexusen veldig godt. Vel, da får jeg kanskje bare takke meg med en av de "vanlige" telefonene istedet, og heller prøve å tukle med OSet selv via XDAs sider når tiden byr seg. Samsung Galaxy S som er den "råeste" android-telefonen som er å oppdrive per dags dato, eller? Endret 15. september 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jooja, ellers så ble Desire HD lansert for noen minutter siden http://www.engadget.com/2010/09/15/htc-launches-the-desire-hd-an-evo-for-the-rest-of-world/ http://android.modaco.com/content/android-news/317890/htc-launch-the-desire-hd-formerly-known-as-the-htc-ace/ Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Hm... Interessant. Prosessoren var jo ikke noe annerledes enn de som allerede er lansert, eller tar jeg feil? Men det er kanskje høytid for nylanseringer nå, og da er det jo muligens verdt å vente litt før man tar noen forhastede beslutninger. Er det flere telefoner som ventes i nærmeste fremtid og som kan være verdt å vente på kanskje? Takker for gode svar så langt. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Telefonen min har kommet tilbake. Tyven fikk sikkert angremann og la den pent og pyntelig innpakket i plast utenfor leiligheten til han jeg var på fest hos. Topp! :wub: Da slipper jeg å kjøpe ny telefon likevel.. Takk for hjelpen til de som svarte her iallefall. EDIT: Løst-knappen fungerer ikke.. Endret 16. september 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Så bra! Ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå