Mr Womack Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg skal kjøpe nytt webcam etterhvert men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.. men jeg vet at jeg skal ha Logitech.. noen som kan hjelpe med noen tips? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg kjøpte et Logitech HD webcam C510 for noen uker siden. Kameraet fungerer bra og har fleksibel fot som gjør det egnet til å festes til laptop eller kamerastativ. Modellen over denne koster over dobbelt så mye. Til gjengjeld har toppmodellen (C910) glasslinse (og ikke plast) og har litt bedre oppløsning. Men dette ser jeg ikke som noe viktig. Det lyser oransje når kameraet er i bruk. Dette kan være greit å vite. Mikrofonen har også grei kvalitet, men jeg har ikke fått testet dette skikkelig. Kort fortalt så er dette et godt kamera for den lave prisen. Jeg bruker forresten Windows 7 64-bit. Mitt gamle Logitech webkamera hadde ikke støtte for dette. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg må også ha nytt webcamera. Lurer på om jeg skal kjøpe Logitech HD Webcam C510 eller LOGITECH WEBCAM PRO 9000 II? Hvilket av disse er det beste, og vil jeg bli mest fornøyd med? Noen som evnt har noe annet enn disse to å anbefale? Jeg kjøpte et Logitech HD webcam C510 for noen uker siden. Kameraet fungerer bra og har fleksibel fot som gjør det egnet til å festes til laptop eller kamerastativ. Modellen over denne koster over dobbelt så mye. Til gjengjeld har toppmodellen (C910) glasslinse (og ikke plast) og har litt bedre oppløsning. Men dette ser jeg ikke som noe viktig. Det lyser oransje når kameraet er i bruk. Dette kan være greit å vite. Mikrofonen har også grei kvalitet, men jeg har ikke fått testet dette skikkelig. Kort fortalt så er dette et godt kamera for den lave prisen. Jeg bruker forresten Windows 7 64-bit. Mitt gamle Logitech webkamera hadde ikke støtte for dette. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Pro 9000 er bedre (koster også mer). Lenke til kommentar
NorwegianSF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som har noen erfaring med mikrofonene på Logitech sine kameraer? Har sett litt på Logitech C600 for det er så vidt jeg kan se et av de få kameraene som har festemulighet på toppen av skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå