Zero_Zun Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 For en tid tilbake bygde jeg opp en ny PC til fruen. I denne ble det satt inn tre harddisker. En WD Raptor 74Gb for operativsystem, en WD Caviar GP 1Tb og en stk. Hitachi 7K1000 1Tb. I den sisnevnte av disse lå det en del musikk og filmer på fra en tidligere maskin. Men etter installasjon dukket det opp en mappe hvorav navnet bare var tall og bokstaver. Mappen inneholder ingenting som helst. Når vi forsøker å slette denne får vi opp følgende feilmelding: "You need persmission to perform this action: You require permission from "datamaskinnavn"\"bruker" to make changes to this folder." Det er brukeren til fruen som står som eier av mappen, (den brukeren som feilmeldingen hevder vi må tillatelse fra) og som er administrastor av maskinen. Har forsøkt å fjerne alle eiertillatelser og lagt de til igjen, men også når dette blir gjort får vi en feilmelding. "An error occured while applying security information to "mappenanvn": Access is denied" vi kan fint åpne mappen og endre navn på den, men den kan altså ikke slettes. Noen som har noen inputs på dette problemet? Lenke til kommentar
jokez92 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hadde samme problemet her og:) Enkelt problem last ned http://www.softwarepatch.com/software/moveonboot.html Fjernen EN og EN fil, men du kan fjerne mange og ta alt på en reboot Enkelt og følge, kan ikke ta feil:) Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mener det er en mappe til systemgjenoppretting. Sjekk om systemgj.oppretting er aktivert på den disken mappen ligger på. Deaktiver systemgj.oppretting isåfall på den disken. Da kan du muligens slette mappen på normal måte, hvis den ikke blir slettet automatisk. Mulig jeg er på viddene her, men prøv. Lenke til kommentar
Zero_Zun Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Takk for svar. kommer med tilbakemelding så fort jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå