Hatland87 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hei. Når jeg holder på redigere med after effects hakker det skikkelig, hvis jeg drar timelinen for langt chraser det Samme når jeg rekorder med fraps og ser videoen etterpå med VLC kan det lagge mye!! Hva er gale? må jeg kjøpe mer minne eller noe? Endret 15. september 2010 av Hårek Redigert emnetittel og flyttet kategori Lenke til kommentar
Emla Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 HJELP får du nok neppe før du gidder å lage en skikkelig emnetittel. "En emnetittel er "navnet" på innlegget du skal lage. Når en bruker velger emnetittel, er det viktig at den er så beskrivende som mulig, for at andre brukere lett skal forstå hva innlegget ditt handler om, og for å få inn flest mulig folk som kan lese det du har skrevet." Jeg er ingen moderator, men vær så snill, forklar hva som er problemet ditt. 1 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Enig. Du skriver ingenting som andre kan bruke til å hjelpe deg med ditt problem. Et "hjelp" gir ikke stor mening. Maskin; ram, skjermkort osv? Programversjon? Operativsystem? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sticky i toppen av forumet fortelelr hva du må oppgi for å kunne forvente svar. Les den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Høyst sannsynlig så er det pcen som ikke greier å lage en preview og krasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå