Gå til innhold

Brute Force

Nitrius

Anbefalte innlegg

ja ja, tenke jeg bare skulle lage en Brute Force tråd.

Hvem har spillet? hva syns dere om det? og hvilket spill vil dere sammenligne det med?

jeg fikk spillet i dag, og det er bare RÅTT, hakke kommet så langt enda da :roll: men forløpig så er spillet vært vær J***** krone :p og jeg har eller ikke noe problemer med å si at dette tar over plassen til Halo, men når Halo2 kommer så er det nok det som tar over plassen igjen! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg eier spillet.. og det var en stor suffelse egentlig.. det er ingen ting nytt med spill, jeg har spilt samme type spill 100 ganger før. Grafikken er bra, men det hjelper lite når spillet sliter litt med slowdowns her og der.. spesielt med split screen. Et veldig kjedelig spill... Coop delen kunne ha trukket det litt opp.. men det blir for krunglete på en skjerm, det grunnet at det er i 3person.

Du spør om et spill jeg kan sammenligne det med... hum det minner meg veldig om Halo, sånn hvordan alt er bygget opp osv.. Halo i 3 person men ca de samme problemene, som dårlig lvl design, slowdowns osv.. selvom Halo er skal vi se.. 100 ganger bedre...

Sorry Brute Force, men du levde langt fra opp til forventingene.

Lenke til kommentar

Har spilt igjen om Halo på alle vanskelighetsgrader, både single og coop.

Har også spilt igjennom Brute Force på alle vanskelighetsgrader. Må si spillet var en kjempeskuff.

Grafikken var ok, men ikke på høyde med Halo.

Gameplayet prøver å blande inn stealth, men feiler totalt. Å bruke stealth er ikke så effektivt som jeg skulle tro og er heller dårlig implentert.

De ulike karakterene også uintresante og historien er heller ikke noe å skrike i kirka etter. Samme gjelder våpenene. Spillet er etter min mening offer for hva man kaller en "hype".

Frameraten sliter til og med i singleplayer. Ikke under hva som er akseptabelt men ikke bra.

Multiplayer blir som tidligere rotete fordi 3rd person dekker for mye av skjermen. Spillet ville blitt mye bedre i 1st person.

Faktisk er dette spillet det dårligste kjøpet jeg har gjort etter å ha kjøpt CRASH til XBOX. 599,- ut vinduet!

Lenke til kommentar

Jeg likte Brute Force veldig godt. Første gang jeg prøvde det var med Squad Deathmatch. Det er veldig gøy å spille med andre. Har spilt det mange ganger med 4x split screen, uten noe særlig problemer. Eneste må være at det blir litt vanskelig å se personene i 3dje person samtidig som en har lite å se på.

Det andre positive er at kontrollsystemet er helt likt med Halo, og trenger ingen ny tilpasning for å spilles. Men at en må runde spillet og finne DNA beholdere for å kunne bruke de andre gruppene i Squad Deathmatch var litt kjedelig.

Historien er så som så, regner ikke med at den skal være noe særlig i løp-og-skyt spill. :roll:

Lenke til kommentar

Halo troner fortsatt, men Brute Force er et veldig bra spill dette også.

Somsagt over i tråden her, storyen suger, du flyr rundt på oppdragene og egentlig ikke helt veit hvorfor eller bakgrunnen for det du gjør.

Stealth greie er vel borte, dette etter min oppfattning er et løp og skyt spill og ikke noe annet.

Helt greit spill, har mange timer som jeg har kost meg med litt action nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...