fauske10 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei nå i det siste så har jeg fått bluescreen HVER gang eg starter pcen er noe gale med minidump står det, og fault in nonpaged area elns. For å fikse dette må jeg ta ut og inn en rambrikke da virker det knirkefritt men er litt tungvindt å ta rammen inn og ut hver gang eg ska skru på pcen, noen som har peiling what to do? Formatering funker ikke Har denne rammen btw; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=481132 Og bruker Windows 7 64-bit Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Herregud, driver du å putte inn RAM brikke ETTER å skrud på PCen???? Brikken er nok defekt. Kjøp ny. Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Neinei, pcen skrur seg på den bluescreener, jeg skrur av strømmen på pcen. Tar ram inn og ut, kobler til strøm og starter pcen da funker det. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 De rambrikkene er veldig gode, men Dominator brikkene er kjent for å ha høy feilrate på enkelte batcher, så kjør først en memtest, finner du feil, søk om retur, send de inn og få nye. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 De rambrikkene er veldig gode, men Dominator brikkene er kjent for å ha høy feilrate på enkelte batcher, så kjør først en memtest, finner du feil, søk om retur, send de inn og få nye. Litt vansklig for han å kjøre ramtest når han ikke klarer å få startet PCen med RAMen i... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sånn jeg leser hans poster så funker pcn hver gang han har tatt ut brikkene og satt de inn igjen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ah, er det sånn? lol, kan lese det på forskjellige måter. Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Er sånn ja, pcen funker etter jeg har tatt rammen inn og ut igjen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Prøv å kjør minnetest fra CD (ultimateboot). Den sjekekr minnet uten at Windows er startet (og drivere etc ikke kan påvirke). Men ut fra beskrivelsen din har jeg mistanke om at en minnebrikke er ødelagt (tatt ut/inn mens PC er avslått og strømledining fortsatt innkoblret). Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Prøv å kjør minnetest fra CD (ultimateboot). Den sjekekr minnet uten at Windows er startet (og drivere etc ikke kan påvirke). Men ut fra beskrivelsen din har jeg mistanke om at en minnebrikke er ødelagt (tatt ut/inn mens PC er avslått og strømledining fortsatt innkoblret). hadde du giddet å lagt inn en download link til denne minnetesten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 hva med å google ultimateboot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå