rioi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Noen her har sikkert sett Barney Stinson i TV-serien How i met your mother gjøre gnistsprut med bare nevene. Har litt lyst til å prøve dette selv, og googlet meg derfor frem til en såkalt flash gun. I bruksanvisningen står det at den bruker flash paper og flash cotton. Noen som vet hva den norske betegnelsen på dette er og om noen norske nettbutikker som selger dette? Endret 14. september 2010 av rioi Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Flash er en type krutt (trooor jeg) dette er veldig lettantennelig flash paper = papir som inneholder flash, brenner helt opp, etterlater ikke aske! flash cotton = samme som Flash paper, bare att det er bomull. Dette tror jeg du skal få kjøpt på ebay (Flash Cotton) ellers så kan du lage det selv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er vanlige ting brukt i eksplosiver, hvertfall. Den ulla antenner superfort og blir helt borte etterpå, ingen rester. Så det på et NGC-program om kruttvåpen. Han trengte bare å touche ulla med en gnist så "eksploderte" den og forsvant helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå