Missen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hei! Var litt usikker på om jeg skulle poste den her eller i juss-tråden, men prøver meg her Jobber i matbutikk, og i det siste har det vært relativt få kunder på morgenen og kvelden. Derfor skal vi kanskje begynne med å bare være én på vakt fra 9-12/13 og igjen fra 20-22. Spørsmålet mitt er om dette er lovlig, tenker da i forhold til ran ol.? Har slike vektere som kommer og kontrollerer butikken, typisk kontanter i kassen og om vi har kvittering på varer, noe de skulle ha sagt dersom jeg er alene på jobb? På forhånd takk Endret 14. september 2010 av Missen Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er nok ikke ulovlig å ha 1 på jobb. Men det må jo være mye bedre at det er 2 på jobb. Er det lite kunder så rydder man i butikken. Det er ALLTID noe å gjøre i butikk. Uansett hvilken type butikk det er. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er lovlig. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Har hatt vektere innom når jeg har vært alene på jobb, og de virker ikke helt blide når de skjønner at jeg er alene. Men vet ikke om det bare er ren tilfeldighet. Men så lenge det er lovlig, er det vel ikke noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå