*F* Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hei! Har hatt et Cannon Digital IXUS 110IS ei god stund, og er generelt fornøyd med det. Men i dag når jeg tok frem kameraet for å ta bilder kommer denne streken frem: <--fullscreen så ser du del dett Den er på alle bilder jeg tar, uansett modus, eller automodus Den kommer også når jeg ser på skjermen på kameraet før jeg tar bilde. Noen som vet hva det kan være`? Garantisak? Trenger kameraet på 3 ukers tid på en konsert, så hadde vert fint å fått fikset problemet før det. Endret 14. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Garantisak. Noe er nok galt med sensoren. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Kameraet er litt voer et år, så garantien er ute, får vel benytte reklamasjonsretten. Uansett, prøver å registrere saken på serviceproffen.no, menblir spurt om Serienr/IMEI, hvor finner jeg dette? Nummeret finner jeg ikke på kameraet, virker som det er et lite felt for det som ikke er utfylt under kameraet. Så hva gjør jeg? reftelse? Endret 14. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kameraet er litt voer et år, så garantien er ute, får vel benytte reklamasjonsretten. Uansett, prøver å registrere saken på serviceproffen.no, menblir spurt om Serienr/IMEI, hvor finner jeg dette? Nummeret finner jeg ikke på kameraet, virker som det er et lite felt for det som ikke er utfylt under kameraet. Så hva gjør jeg? Normalt så pleier serienummeret i tillegg og stå på esken som følgte med,og det burde være et nummer på kameraet. Se i manualen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) jeg ser på kameraet at det står "no. " (langt tomt felt), så det ser ikke ut som det er oppført, skrev dette på informasjone i skjemaet jeg snedte inn. Uansett, her er kviteringen jeg fikk: Skal jeg vente på noe bekreftelse eller bare sende inn? Endret 14. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ta en telefon til dem så du er sikker,og skriv ned navnet på den kontaktpersonen du snakker med. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 ok tar å ringer dem om et par timer (da dem er åpne) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Virker som saken gikk greit. Status ble i dag endret fra "Betalbar" til "Reklamasjon" og følgende har skjedd: 1 15.09.2010 Ikke ankommet verksted 2 20.09.2010 Innlevert 3 23.09.2010 Under arbeid 4 24.09.2010 Fullført 5 24.09.2010 Pakket 6 24.09.2010 Sendt Ganske bra det gikk så fort, trenger virkelig det kameraet fremover på en hau events / <Demontert byttet opptikk unit og montert, testet ok.> Endret 24. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bra det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå