Populært innlegg Gjest anstendig Skrevet 14. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2010 Har seg slik at nesten-kjæresten min kommer oppover i mårra, for en langhelg full av sex og fjas. Han har en rimelig lang kjøretur foran seg, så jeg lurte på om jeg skulle sende han et sexy bilde, litt for morro skyld, type "skynd deg;)" eller noe lignende. En slags oppmuntring, kan man si. Men jeg vet ikke helt, er det bare dumt å gjøre? Er jo litt flaut om jeg sender han et bilde, åsså syns han bare det er tåpelig.. 29 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Han syns garantert ikke at det er tåpelig. Kjør på! 4 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Er det sexy, JA takk! Flere skulle vært som deg! Men som han under sier, tease, trenger ikke være så drøyt Endret 14. september 2010 av JeepersCreepers 4 Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) En liten tease skader jo ikke bare MMSen ikke blir for slibrig! edit: leif Endret 14. september 2010 av SML 1 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er ikke snakk om et skikkelig skrævebilde, jeg har til og med undertøy på, i en posisjon jeg vet han liker meg i Men ja, dere høres jo positive ut, så jeg tror jeg satser på å sende det bildet 1 Lenke til kommentar
AndaRockaz Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bare send det til meg så skal sjekke om det er bra nok for han.. 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Send et bilde, så tar han nok en ronk i bilen. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bilder er bra, video er supert, men husk at slikt kan enkelt bli delt videre. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg stoler nok på han til å sende han en litt skitten mms. Uansett så er ikke ansiktet mitt med på bildet, null stress. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hadde utvilsomt satt pris på en slik mms ja Nekter å tro at noe mannlig individ hadde syntes noe slikt hadde vært "teit". 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Hvorfor ikke? Tror mange parforhold/forhold har godt av litt "krydder" i hverdagen. Tror det bare er sunt, jeg. Tipper at "kjæresten" din setter pris på det. Kanskje det kan føre dere nærmere hverandre? Så lenge det er slik at dere stoler på hverandre. Vet ikke helt hva du mener med nesten-kjæreste, men jeg regner med at du vet hva han er ute etter, og at du kan regne med at han ikke bruker det mot deg senere. Endret 15. september 2010 av Zerda Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg stoler nok på han til å sende han en litt skitten mms. Uansett så er ikke ansiktet mitt med på bildet, null stress. Skulle akkurat til å foreslå dette. Bra tenkt! Lenke til kommentar
Mai Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Veldig sikker på han kommer til å like det:) spesielt hvis dere er kjærester(skjønner heller ikke nesten-kjærester?) og du er den sjenerte typen, da viser du du har en vill side også Endret 15. september 2010 av Mai Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Gammel er du ? Husk; INGEN ANSIKT!!! Ellers en svært god ide... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Helt klart greit det, bare ikke vreng musa og ta nærbilde. Da blir han kanskje litt skremt.. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ein tease er nice. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Helt klart greit det, bare ikke vreng musa og ta nærbilde. Da blir han kanskje litt skremt.. Enig i det. Ikke så deilig med synlige nypper etter barbering heller. Jeg personlig syns det er best å overlate litt til fantasien. Da har han noe å tenke på mens han kjører hjem til deg. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Som sagt så var det ikke snakk om et nærbilde av ei vrengt mus, jeg har da litt sosiale antenner:p Og igjen, ansiktet mitt var ikke med på bildet. Han ble forøvrig veldig glad og kåt ^^ 6 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bare send det til meg så skal sjekke om det er bra nok for han.. +1 Kan tenkte meg han likte det.. vi gutter er temmelig like sånn sett Kos deg i helgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg