hkg Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Skal kjøpe meg nytt kabinett og har bestemt meg for å gå for et chieftec kabinett... Fra før av har jeg et aopen midi kabinett, som ikke er så veldig stort, og jeg har derfor lyst på mer plass. Valget står derfor mellom dragon miditoweret eller fulltoweret... Miditoweret er kanskje stort nok, men siden hovedgrunnen til at jeg kjøper nytt kabinett er plass, blir det kanskje ikke så stor forandring som jeg ønsker? Fulltoweret har masse plass, det eneste minuset er at det er stort og tungt... Hva burde jeg velge? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Helt klart Midi Tower, du kan jo selv tenkte deg hvor krunglete det er med maxi tower på LAN ?Dessuten får du plass til alt du trenger + enda mere i et midi tower. Du sier du tenker på Chieftech Dragon, vær så grei og ta en titt på Matrix utgaven istedet :wink: Den er mye tøffere http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Anbefaler miditower. Har selv et Aopen fulltower og et Chieftec miditower. Chieftec toweret er bare 5-6 cm mindre enn Aopen og det er mye dypere slik at det er god plass inni. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Mange som sier at de ABSOLUT ikke skal ha Chieftech bare fordi alle andre har det, det er en grunn for det :wink: Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Enig! En kamerat av meg kjøpte seg et fulltower fordi det var vit nødvendig å ha så god plass. Men dengang ei. Han har ganske mye i toweret sitt men hadde fint klart seg med et midi tower fra chieftech. Det er jo god plass i midi towera dems. Åsså så kronglette det er på lan da (for de som måtte dra på sånt), stor å jævlig. Nei kjøp deg et midi tower du, et Chieftech f.eks Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Chiftec midi tower er ikke så store.. har et selv, og når du 2dvd/cd rom, viftekontroller og 4brytere til katoder oppe i 5 1/4 slotene er det ikke god plass der oppe, i tilleg er det et sinnsykt rot, sliter med å få ålass til alle ledningne.. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 har du plass på rommet? hvis ja så kjøp et stort kabinett det vil aldri skade deg. det er et mareritt med et kabinett som ikke har plass til 2harddisker feks. men du trenger selvfølgelig ikke ett full-size-server kabinett heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå