TheWondereR Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hallla folksa. Du jeg er fann så girer på medal of honor og cod black ops. men finnes det ingen demo eller beta versjon av disse spillene, var jo en limited beta versjon på MOH, men varte veldig kort tid.. Noen som har en clever ide som kan få oss fans til å bli bedre kjent med disse spillene, har sett alle youtube videoene som er lagt ut, Det gjelder også d samme om Ghost reecon future soldier, finnes det noe demo til dette fantastiske spillet da.. Håper dere har noen svar til meg så jeg kan teste litt.. Mvh A.Surdal Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 det har ikke kommet ut noe enda, men kanskje det kommer senere:D Lenke til kommentar
TheWondereR Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 kJIPE GREIER A§§. mEN REGNERE MED AT DU GIR BESKJED VIST DET SKULLE DUKKE OPP NOE SPENNENDE.. nYE GAMETRAIL TRAILERE.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når det gjelder Ghost recon, sto det på slinter cell spillet mitt at eg fekk tillgang til betaen som begynnte i sommar, men eg har ikkje sett noke enda. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvilket format skal du spille på`? Lenke til kommentar
TheWondereR Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Når det gjelder Ghost recon, sto det på slinter cell spillet mitt at eg fekk tillgang til betaen som begynnte i sommar, men eg har ikkje sett noke enda. Ok. men hvilket splintercell spill er det snakk om? conviction? Lenke til kommentar
TheWondereR Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Ja så det samme på mitt eksemplar av splintercell convicrion. Da får vi bare vente på betaen til sommeren. Men MOH og black ops før den tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå