Gå til innhold

Billån som 19 åring? Hjelp!:P

Nyani91

Anbefalte innlegg

Da ville jeg leaset, tviler på at det koster deg noe særlig mye mer å lease enn verditapet du vil lide av å kjøpe ny bil. Dog som noen over skrev at bilen er et "leketøy" og at du skal "leke" deg med den, så vil det bli lite med det viss du leaser. Bruk bilen som framkostmiddel og kjøp deg Action Man om du vil leke.

6% er ikke dårlig, men som sagt, det er flere bilforhandlere som opererer med en enda bedre rente og bedre vilkår. De er jo opptatt av å selge mest mulig biler, ikke tjene seg rike på renteinntektene dine.

Skal du studere på BI, ville jeg startet allerede nå og legge av penger, da er det mye lettere å leve som student og studielånet blir forhåpentligvis litt lavere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kreppsen, det er jeg enig i, jeg driver jo og sparer og, jeg har trossalt spart opp konfirmasjons pengene mine + litt lønn, så sitter med nesten 70tusen på sparekonto, men det skal ikke røres på bil. Og ja jeg vurderer faktisk og lease, tror når alt kommer til alt at det er mye billigere. og nei jeg er ikke den type person til og råne og kjøre som andre ungdommer flest:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...