gnuragit Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ettersom årene har gått har jeg nå oppdaget at jeg er komplett inkompetent til å vurdere om en pc duger eller ikke. Nå som det gamle rælet av ei kasse jeg hadde har tatt kvelden, så spør jeg dere om noen har tips til en ny ferdig-pc for ca 5000kr? Den skal brukes til: -skole/surfing -bilderedigering -spill (ikke det aller viktigste, helt grei grafikk er ok) Jeg har sett litt på denne: Komplett Gamer i05 Litt dyr (6350 uten tastatur), men hvis jeg velger et billigere skjermkort, feks XFX GeForce GT240 550M 512MB så får jeg en reduksjon på 500kr. Duger det? Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kommer an på hva slags/hvilke spill du spiller. Lenke til kommentar
gnuragit Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Kommer an på hva slags/hvilke spill du spiller. Battlefield 1942, diverse fotball og-managerspill, modern warfare 2, diablo 3 ( når det kommer:) ). Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fant en grei brukt PC her til 6500. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24340053 Brukbare komponenter. Bare skjermkortet koster vel ca 2K i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå