rotama Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg skal på ferie i høstferien med familien og får mensen den uken. Men jeg vil veldig gjerne hopper over den mensen uka, og lurte derfor på om det var mulig å gå på p-piller frem til den uka for å slippe mensen? 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Du går ikke på piller fast, men vil begynne med det bare for det? Hvor gammel er du? Det kan gå og det kan ikke gå. Mulig mensen vil presse seg på og du vil få vondt i magen om du tar for mange dager over det som står på brettet. Men altså, om du går på p-piller FREM TIL den uka, så får du jo mensen i den uka. Du får mensen 1-3 dager etter siste pille før pausen. Endret 14. september 2010 av dkny 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mensen presse seg på? Den var ny. Angående å utsette mensen med p-piller spørs det på hva slags piller du bruker. Om du bruker monofasepiller, er det bare å hoppe over sukkerpillene. Hvis du ikke bruker monofasepiller, er jeg usikker på fremgangsmåten da det er en del år siden jeg brukte noe annet enn monofase. Om du per dags dato ikke går på p-piller, finnes det andre piller du kan få hos legen for å utsette mensen. 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Mensen presse seg på? Den var ny. Nåja, skjedde med meg iallefall. Jeg planla å ta pillene 4 uker istedet for 3 for å utsette, no chance...gjorde bare sykt vondt når jeg var på overtiden og den kom likevel. Hormonene i p-pillene får jo endometriet til å vokse, mulig det vokste seg så stort på overtiden at kroppen bare ville ha det ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå