Zink Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Nå som jeg er så fornøyd med installasjon av oppdaterte drivere etter formatering, så vil jeg opprette og prøve en type backup med window's eget program. Har kopiert og komprimert C-partisjon til D:, der ligger den nå som ei fil 'MinKopi.qic' - jobben skulle ha et navn, jeg kalte den 'kopi'. Nå, hvis uhellet er ute og jeg trenger backupen ( enten delvis eller totalt ) og må i Dos, hvor finnes en grei guide om hvordan ( helst norsk ) dette gjøres ? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Et bra 3.parts proram som gjør jobben er Norton Ghost Lenke til kommentar
abene Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 På windows.no finner du backup-guide Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Eg bruker Powerquest sin DriveImage.... den lager et image av c:, og der har eg disketter som gjør at eg kan superenkelt føre tilbake Imaget mitt... mer superenkelt en det norton noen gang kommer til å bli... men m norton så kan du bli superavansert da.... har aldri fått MS sin backup software til å funke orntli egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå